blog aku nak rehat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Aku mengambil kesempatan ini untuk mengupdate blog aku nih, kerana selepas ni blog aku akan bercuti selama 4 hari hehe, ya la tuan punya blog ni nak pi holiday, so masa holiday aku nk habiskan masa dengan bercuti la kan? hehehe

seperti mana dah sedia maklum yang awal bagi besok kul 7.20pg besok aku akan terbang ke kuching sarawak.

redir

nah aku bagi bendera je la ya hehe…so sebelum aku packing barang yang perlu dibawa kesana, aku ambil masa la untuk update nih, kan lau xpedulikan blog ni kan, merajuk la plak hehe…

selalunya kalau time aku bercuti segala-galanya akan cuti, mungik fb or twitter aku pun cuti, coz aku x nk ada gangguan time aku citi hehe, tu lah aku kalau nk tahu, aku nk bercuti dengan aman dan tenang, sambil2 release tension katakan…

so pada yang melawat blog aku tu, dalam masa 4 hari aku xda ni wat la macam umah sendiri ya….

Doakan aku selamat pergi dan selamat pulang ke kl k….sekian terima kasih Smile

11 comments:

encikReza said...

selamat bercuti yer
hoyeyyyy!!!!

"aja2 fighting" said...

selamat bercuti!!!jangan lupe post gmbar banyak2 tau...kalau aja dpt tgk ar..sebab sabtu ni da balik uitm...sob3..take care...=)

Khairiz said...

encikReza : thanks :)

Khairiz said...

aja : thanks, owh ya ke kasihan, xpa ada masa ti tgk la ya :)

Adylia Qarissa said...

selamat bercuti :)

"aja2 fighting" said...

insya allah..=)

reez said...

bila aku dapat jejak sarawak ni
enjoy ur vacay bro!

Mia Meymi said...

slmt bercuti.. :)
jage diri baik2 dsana..

Khairiz said...

dkna : thanks :)

Khairiz said...

reez : ada masa nanti pergi la k :)

Khairiz said...

mia : tq...insyaAllah :)