Alhamdulillah…

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Alhamdulillah aku bersyukur sangat2, kerana interview untuk aku kerja di Hospital telah pun lulus. Sangkaan aku, aku x akan dapat keja kat sana, tapi petang tadi aku dapat panggilan daripada pihak hospital, mengatakan permohonon aku di terima dan akan mula berkhidmat pada 22hb November 2011.

Berkat doa dan kesungguhan aku, Allah telah memperkenankan permintan aku, Rezeki Allah x dapat kita nk tolak kan???

Kali pertama aku interview dulu, aku gagal, tapi x sangka lak interview kali kedua ni berjaya la plak hehe, tu la orang kata sekali gagal, x kan selama-lamanya gagal kan :)

Apa-apa pun thanks a lot juga pada kawan aku yang mana telah banyak membantu aku untuk dapat keja ni hehe….saja tukar bidang..dari IT kepada dunia perubatan hehe :)

13 comments:

"aja2 fighting" said...

tahniah3...keje dgn ikhlas =)

Khairiz said...

aja : thanks, insyaALlah :)

Umar Arlee said...

Menarik ni! Selamat menyelamatkan nyawa pesakit!

Khairiz said...

umar : haha insyaAllah, lau kena bedah mayat tu camana lak nk selamatkan ? haha

Khairiz said...

umar : haha insyaAllah, lau kena bedah mayat tu camana lak nk selamatkan ? haha

Mia Meymi said...

tahniah..apepun, klau ada cabaran nnti, jgn mudah ptus asa..kerja dgn bsungguh2 ea..:)

Khairiz said...

mia : thanks a lot..insyaAllah tidak pernah berputus asa, ini first time lam hidup hehe

Umar Arlee said...

laaa.. bedah pun xpe. mayat tu selamat je! haha

Nur Intan Syafinaz said...

Alhamdulillah..Congrates2..Anyway Good luck dan kerja baik2 ye!:)

Rachmady Dan Kehidupan Duniawi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Khairiz said...

umar arlee : haha ok2..thanks again :)

Oshin said...

tahniah khai...

Khairiz said...

oshin : thanks :)