Yeah!! kerja ku dah siap…

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera.

Apa khabar semua? sihat ? harap2 sihat sentiasa la ya…yang mana demam tu bawa2 la pg jumpa doktor k, maklum la sekarang ni musim demam…sana sini kita dengar orang demam kan? jadi jaga la kesihatan tu ya :)

Baru dapat   update blog aku nih, selalu ada je kan? tapi hari ni agak busy sedikit hehe, aktiviti aku hari ni, bangun pagi2 pergi hantar kawan aku ke KLCC, dan balik dari KLCC pg teman kawan aku lagi sorang ke klinik, kerana dia x berapa nak sihat, kira MC la semalam, dan balik dari klinik, sampai umah aku dah nampak bantal, apa lagi pengsan la hahaha..

Hari ni kereta ku banjir, haha macamana boleh banjir, ini semua kesilapan aku sendiri, masa pagi aku keluar cuaca masih elok dan panas terik so, masa parking semalam, aku x perasan tingkap sebelah penumpang tu terbuka, gara-gara nak cepat katakan…nasib baik la kereta xda apa2 dah la separuh cermin tingkap tu terbuka.

Masa aku dok syok on9, tetiba hujan lebat la plak, so aku x pk apa2 la kan, ku sangkakan tingkap semua dah tutup, tapi sangkaan aku x tepat, masa nk pg klinik tu, aku masuk kereta baru aku perasan cermin tingkap terbuka…masuk2 je dalam keta habis semua seat basah…adoi…dah masa aku keluar pun tgh hujan lagi…mau haprak bau kereta tuh..pagi ni harap2 la panas, dapat keringkan seat tu..hahaha..kelakar pun ada..cemas pun ada…hahaha.

Malam plak biasa la aku sibuk kat dapur, masak tuk dinner, hehe skunk ni mood tgh rajin nak masak, sementara rajin ni guna aja la kan, kan datang penyakit M susah la plak…lepas masak apa lagi makan la ramai2, perut pun dah macam2 bunyi hehe.

Korang nak tau kenapa aku rajin masak? sebab sume housemate aku ada malam semalam, dat y la aku rajin masak, kalau depa xda malas aku nak masak, mana best makan sorang2kan? kalau ramai baru la best, baru la ada selera, dan paling best bila semua kawan kita makan sama apa yang kita makan, baru la dikatakan susah sama2 dan senang sama2.hehehe.

lepas makan layan fb n twitter jap, dan sambung wat keja aku…hehe kali ni aku x buat coding lagi, tapi kali ini aku buat video ucapan selamat pengatin baru, walhal video ni dah lama da diorang suruh buat, tapi aku malas, dan disebabkan lusa dah nk berlepas ke kuching sarawak, so terpaksa la kena siapkan juga, akhirnya video tu da siap di edit, baru la lega rasa nya. nak tunjuk kat hangpa xdapat la, ini hak milik orang lain, x boleh sesuka hati nk bagi tunjuk kan? amanah orang hehe..

Dah la tengah pening nk pindah umah lagi nih, adoiya…pagi2 ni kena bangun awal lagi, nk p basuh umah baru tuh, maklumlah umah dah lama x dok, yang dok kat sana, penghuni bukan manusia hehe…so scary kan? tapi aku suka hehe.

takat ni dula la ya, mata pun dah layu dah ni, x sabar2 suruh aku tido…insyaAllah ada masa kita jumpa lagi la ya..terima kasih sudi baca entry aku yg x seberapa ni….

1 comment:

encikReza said...

seronokkan bila dh ada xtvt² nk basuh², kemas² umah baru....