Happy Mood

33773_154455527926383_100000858103629_243588_3414197_n

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ini aku x tahu kenapa aku berasa happy sesangat, nak kata happy balik kg, x juga sbb aku x dpt balik kg…

Macam ada sesuatu yang x kena hari ni, ya semalam aku tetiba tertido awal, n bagun pg tadi tertiba terasa cam happy…Anugerah Allah kita x tahu kan?

Mungkin Allah tahu ak bersedih nk balik raya. tu hari ni dia bagi aku Happy, macam xda apa2 berlaku, minda aku kosong.

Semua kerja aku hari ni berjalan dengan lancar..Alhamdulillah….syukur ke hadrat illahi.

Akhir sekali, Selamat Meyambut Hari Kemenangan ya :) dan jangan lupa makan ketupat dan rendang tu ingat la aku di sini ya.

6 comments:

Umar Arlee said...

selamat hari raya khairiz!! jgn sedih2! ;)

Khairiz said...

Umar : thahks, Selamat Hari raya juga

Zac Rega said...

selamat hari raya khairiz !! :)

Oshin said...

hati gumbira... ? kenapakah...hihihi jgn sedih2 ye...hujung bulan ni sambut abis-abisan ngan family hihi

selamat hari raya khai !!!

Khairiz said...

Zac Rega : selamat hari raya juga :)

Khairiz said...

Oshin : xdapat ng g tau camana hati gumbira tu, yup tgh cuba x nak sedih2 ni hehe..selamat Hari raya gak k...