lagi 2 hari lagi…

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Selamat malam kepada semua, hehe macam kebiasaan la ya…bila malam je mata aku x boleh ni tido, x tau la spesis apa nih hehe, agak nya nk kawan ngn musang dan nk ganti shift burung hantu agaknya hehe…..

Pejam celik..pejam celik..tinggal 2 hari lagi untuk aku jejaki kaki ke bumi kenyalang, kejap je rasa nya masa berlalu kan, nth la kali ni aku cam x sabar la plak, walhal dah 3 kali kot aku bertandang ke Kuching hehe.

ramai gak la yang buat pesanan atas angin ni, maklum la depa ni tau aku nk p sana, mula la kirim tu la, kirim ni la, ingat aku ni p sana bersshoping apa..hehe..xda la aku gurau je la, insyaAllah ada kesempatan masa aku akan cari la ya, tu pun lau aku sempat lol, lau yg jauh ngn aku x yah la na dok gatal nk kirim, kan aku beli kan, x sampai kat korang nanti, ni pun ambil pesanan tuk orang sekeliling je, bukan apa…malah nk susahkan diri haha..jahat je bunyi ayat aku kan????

dah la flight awal pagi, malas nya rasa aku n p awal2 kat airport nun, tu la sapa suruh ambil tix awal pagi kan??? ni semua kawan2 aku la, garanya nak sampai awal sana, mudah2han panjang la sikit kaki berjalan ya..hehe…

apa yang seronok nya? sebenarnya ini adalah sekali lagi adik beradik ADIWIRA aku bercuti bersama, mau x seronok, dah la lama x jumpa, masa bercuti  ni la habiskan masa ngn diorang semua ni, maklum la dok je KL, tapi susah nak jumpa hehe…

aku pun da x tau nak cakap apa. cukup la sampai disini dulu ya, insyaAllah jumpa nanti Smile

19 comments:

Yasmin ♥ said...

Wahh . nak kirim jugak nie ! Hahahah

Khairiz said...

haha yasmin nk kirim apa ya???

Fezzy Sha said...

aok kitak.. kelak temu..hahaha

Khairiz said...

mak usu : insyaALLah :)

Mia Meymi said...

smoga slamat sampai ya.. :)
ouh ye, mia nk kirim bole ?
tp jgn marah..
sbenarnya..
mia nak kirim..
nak kirim..
kirim ape yee..
haa..kirim..
kirim..
kirim..



kirim salam kt kuching ea.. :p

Yasmin ♥ said...

kirim salam kat sape2 yg ade kat sane . hahaha .

Btw, mesti la tawu . entry kamu keluar kat dashboard sy . :)

Khairiz said...

mia : hehe mana ada marah la..hehe insyaAllah t sy p kat patung tu sy kirim salam k :)

Khairiz said...

yasmin : owh ye ke...lupa dah ni wat apa je?

Mia Meymi said...

haha. okay. jgn lupe amek gmbr ye. ngee :p

Khairiz said...

mia : haha insyaAllah, sy rasa lam blog ni terlalu banyak kot gambar masa kat sarawak dulu hehe

Mia Meymi said...

adess..cmne nk cari..

Khairiz said...

mia : haha kan? banyak sangat ada je lau ada perkataan2 kuching3 tu kira ya la tu

Khairiz said...

to mia meymi : http://khairiz85.blogspot.com/2010/12/melepak-di-chanai-cafe-ss15-subang-jaya.html

tgk kat sini hehehe

Mia Meymi said...

hikhik. dh tgk..:)
rase nk pegi je..tp dlm mmpi..

Khairiz said...

mia : hahaha xpa la one day, ada rezeki p la na :)

encikReza said...

kirim salam pada kucing² kat tengah bandar tu boleh bro?

Oshin said...

amboi...semangat betul...nak kirim jugak tapi terbaca khai x amik pesanan org yg jauh2...hahaha x jadi nak kirim :p

Khairiz said...

encikReza : haha ok2 no problem :)

Khairiz said...

oshin : alaihai kasihannya, bukan apa t khai beli, macamana nk ambil? hehe