Najwa Latif duet Greyson Chance AIM 18

Mungkin ada yang x sempat nak tengok Najwa Latif dan Greyson Chance di AIM 18. Boleh la tengok ya, ataupun yang mana dah tengok pun x puas lagi nk tengok boleh la hehe…

bagi aku ini adalah yang terhebat, sapa sangka Artis baru Najwa Latif boleh berduet ngn artis dari Amerika nih.

6 comments:

encikReza said...

suara anak mat saleh tu mmg A++ kan

Mia Meymi said...

adeh. cute plak bdak greyson tuh.. :p
najwa latif mmg comel..ada bakat lg..betul2 hebat..

Khairiz said...

encikReza : yup memang terbaik suara dia, x padan ngn usia hehe

Khairiz said...

mia meymi : hahaha..yup memang budak ni hebat hehe

ir yien 9897 said...

najwa latif boleh g jauh..

tebaikkk :)

Khairiz said...

ir yien : yup najwa ada bakat yang tinggi...di usia muda ni la dia harus keja keras tuk capai cita2 dia dan harumkan nama dia