Najwa Latif

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni aku nk story sikit tentang Najwa Latif nih, sapa x kenal ngn Najwa ni kan? aku rasa semua orang dah kenal kot, gadis muda ni yang dulu selalu nyanyi depan camera sendiri dan upload kat youtube. Siapa sangka kan dulu org kenal dalam you tube je, kenal pun gitu2 je kan?

Tapi sekarang semua orang dah buka matakan, dan mula kenalkan dengan Najwa nih. ye la dah femes ngn lagu muka buku tu, lau pengikut tegar you tube tu aku x leh kata apa la…hehe.

images (7)

Najwa ni aku kenal dia masa dia wat cover song lagu kenapa by daus last year, masa kitaorang dengar Najwa ni ada bakat, tapi kenapa x nk jadi artis…lepas kelamaan tu, macam terkejut lak bila tgk dia nyanyi lagi cinta muka buku, dan tertanya2 ni ke najwa aku kenal tahun lepas tuh??

Apapapun aku kagum dengan bakat yang najwa miliki, di usia baru 16 tahun dia dah maju ke hadapan dah, sapa sangka baru je lagi jadi artis, tapi nama dia cepat naik, lebih kata femes la kan. Bagi aku memang patut la dia dapat ini semua, kerana memang najwa ada bakat tersendiri kot.

Aku tahu ramai yang x minat kat najwa ni, dah banyak da aku baca komen2 kutuk mengutuk najwa ni, macam2 la lau setiap kali persembahan najwa ada je yang x puas hati…Tapi kan bagi aku korang kata la nk kata pun kat najwa nih, Malah selagi korang mengata selagi berjaya najwa dalam bidang dia, korang yang mengata ni mampu ke bersaing ngn dia, nk kata orang cermin dulu diri sendiri k…jgn la tambah doasa free2 k..bukan aku nk backup najwa, cuma nk bgtau yang korang x tau hehe….

images (8)

Paling latest aku dengar orang kata baju najwa masa AIM sbtu lepas macam baju pengawas sekolah..haha kelakar la korang ni, xpa dia pakai baju pengawas pun dapat gak dia duet ngn artis youtube dari amerika…ko ada? xda kan?

Apapun tahniah la kepada najwa latif teruskan usaha kamu hingga ke tahap yang lebih tinggi lagi, harungkan nama negara…jangan sia2kan bakat yang kamu ada k…Good Luck

Layan lagu cinta muka buku by Najwa latif :

7 comments:

Mia Meymi said...

sbenarnya orang yg mngutuk tu, org yg dengki ngan najwa latif..
apapun, moga najwa kekalkn bakat yg dia ada tu..

Khairiz said...

mia : yup betul tu, biasala orang ni mana ada yang puas hati dengan kebolehan orang lain, malah kena la nilai diri sendiri dulu betul x ?

Mia Meymi said...

tahu xpe.. :)

Khairiz said...

mia : hehe

MOY said...

kira bertuah lerr, dia dapat duet dengan grayson chance :D

Khairiz said...

Moy : macam tu la

Anonymous said...

Ouais beaucoup de pr├ęcieuse connaissances.


Feel free to visit my web page; cours de gestion du stress