Percutian ke Kuching Sarawak kali ke 3 part 1

Assalamualaikum dan salam maal hijrah.

Baru ada kesempatan untuk buat entry percutian aku ke kuchin sarawak tempoh hari, percutian yang ambil masa 5 hari 4 malam sahaja. Dimana aku dah update ke entry masa malam yang bermalam di airport tempoh hari.

Kali ini aku nk story perjalanan dahulu.

IMG_1951

ok ini flight a.k.a belon org sarawak panggil, yang akan bawa aku terbang ke kuching…sempat lagi snapkan? sapa suruh parking flight jauh2? hehe, parking lak yg di salahkan, bukan apa dah la time ni mengantuk nak plak kena berjalan jauh  nak boleh ke naik flight nih.

IMG_1957

haha..ni masa baru dapat seat sempat lagi snap kan, dah kata gila gambar macam ni la..haha, buat macam baru first time naik flight je kan? biasa la tu style aku di mana aku pergi dan duduk disitu ada gambar nya, x peduli apa orang nak kata. yang penting diri sendiri happy Smile

 

IMG_1969

 

IMG_1971

 

ni view masa nak sampai ke airport kuching, dah nampak dah sungai sarawak, tapi bujang senang x juga ku nampak, hehe, kalau blh x jumpa pun x pa la kan??? ini je gambar yg dapat aku snap kat ats tuh, tapi nice view sungai sarawak kalau tgk dari udara.

IMG_1980

tepat kul 9.20 pg flight ni mendarat di airport kuching..sampai tu aku x pk lain, apa yang aku pk mau tido, coz seharian lebih aku x tido, dalam flight memang aku x dapat nk tido, walaupun perjalan dia 1jam 45 min, aku tetap x pat nak lelapkan mata, x tau napa…dah memang style aku kot, sama je naik bas pun.

ok la…nak tau apa aktiviti bila sampai ke sana?? tunggu next entry k…Assalamualaikum

2 comments:

emieysandra said...

yeay! g kuching tu..cpat la next entri tu :D

Oshin said...

nampak la merah mata tu tak tido hahaha tapi serius terpegun tengok sungai sarawak tu...entah bila dapat pegi ni hihi