Segmen: HasrulHassan Jelajah dan Gegar Blog 2011 !!

Assalamulaikum dan salam sejahtera kepada blogger dan pembaca sekalian.

Dalam kebusanan dan kedemaman nih, aku ambil masa sekejap tuk berblog dan blog walking, dalam masa aku jalan-jalan kat blog kawan2 aku, aku ada ternampak satu segmen yang macam menarik lah…dan terasa diri ini ingin menjoinkan sekali..nak tau segmen apa? tuh baca tajuk entry aku besar2 kat atas tuh..hehehe…

GemarBlogwalk300

Kalau korang nak tahu nama aku dalam blogger ni adalah KHAI dan nama blog aku ni My Life Story . Kalau korang nak tahu juga bila aku mula berjinak dengan dunia blogger ni adalah pada bulan JUNE 2009.

Target untuk blog aku bagi tahun 2011 ni adalah berharap agar setiap penulisan yang disampaikan dalam blog aku ini, memberi makna kepada pembaca dan apa yang aku ingin sampaikan tu sampai kepada pembaca. Serta ingin memperbaiki cara penulisan yang lebih berkesan.

Terima kasih tidak di lupakan kepada tuan empunya segmen ini En. Hasrul Hassan, kerana telah memberi peluang kepada aku sertai segmen ini…

11 comments:

emieysandra said...

abg makin pemes la nti, ehehe :)

Khairiz said...

myra : haha mana ada..saja2 je busan..tu yang join..x tido lg?

HafizRahim said...

jalan2 dari segmen yang sama.=)

Entry saya "Segmen HasrulHassan.Com : Jelajah Dan Gegar Blog 2011 !!"

.: mama lynn :. said...

dari segmen yg sama... da follow. jgn lupa follow kembali

Khairiz said...

HafizRahim : thanks

Khairiz said...

mama lyn : thanks, ok :)

Rahmah Ram Ram said...

As Salam,

Singgah dari segmen yang sama..salam kenal dan selamat berblogwalking. Semoga sukses selalu... :)

http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2011/11/segmen-hasrulhassan-jelajah-dan-gegar.html

rina ellisa said...

Salam..

Dari segmen yang sama..Dan salam perkenalan..

Singgah la kalo sudi.. http://nurulrinaellisa.blogspot.com/2011/11/hasrulhassan-jelajah-dan-gegar-blog.html

tQ yoww! :)

shiema sufian said...

shiema singgah sni dr segmen yg same. jom singgah dan follow belog shiema :)

http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/11/hasrulhassan-jelajah-dan-gegar-blog.html

c genk bah ne said...

Salam Perkenalan…
Genk datang sini,
Datang dari segmen yang sama
Jom join segmen ini
KLIK SINI

Khairiz said...

thanks to all