::selamat hari raya aidiladha bersama pilihan hati::

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada pembaca semua.

Hari ini aku mengambil kesempatan untuk buat ucapan Selamat Hari Raya Aidiladha Bersama Pilihan Hati ini  khas buat semua umat islam yang berada di dunia ini.

1

Tolong doakan ye…

Akhir2 ni hampir setiap malam kat depan rumah aku ada orang lalu….

dia tengok2 jer…. bawa pisau, bara api dan ketulan2 daging….

Seram betul. Dia jerit…..

SATE!!…. SATE!!

SELAMAT HARI RAYA KORBAN

Semoga raya tahun ini memberi kita penuh erti dan mengingatkan kembali sejarah pergorbanan Nabi ibrahim terhadap anaknya Nabi Ismail.  Ampun maaf di pinta sekiranya ada salah dan silap.

17 comments:

al_hakim said...

ohoho..pos la sate sikit..tq sudi join..selamat hari raya jugak..=)

Khairiz said...

Al-Hakim : alamak, sate dah habis, camana nak kasi...sama2 :)

Oshin said...

hahaha lawak la khai...mula2 cam terkejut iera baca...lepas tu gelak besar haha

ekin.. said...

haha,,,terkejut bace pasal sate tuh..haha..btw nice entry..:)

Khairiz said...

Oshin : hehe erk? alahai kasihan..ingt betul kan?

Khairiz said...

ekin : hahaha ekin pun terkejut erk? hahah thanks..btw selamat hari raya :)

erleena said...

haha wat org sram pulakk ceitt

slm aidiladha :)

Khairiz said...

erleena : hehehe kan?

DzuLagiL said...

salam aidiladha,
raya nie balik kg x?

"aja2 fighting" said...

ahahaha mula2 ok la cm seram je...tp tetiba aishhhh....APTB tol...best la...ahahaha..salam aidiladha!!!

Khairiz said...

DzuLagiL : thanks x balik kg la..blk oversea

Khairiz said...

aja2 fighting : hahaha...kan suspen je kan ..hehe btw thanks

cik tenggiling said...

suspen skjp..haha.. nk sate skit..

DRceria said...

Selamat Hari RAya... ada duit raye x...?? :D

Khairiz said...

DRC : xda disediakan la :)

jejaka anggun said...

salam aidil adha...

Khairiz said...

Jejaka anggun : selamat hari raya juga :)