Sudah Sampai Masanya

DSC06237

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Aku rasa sudah sampai masa aku berehat buat sementara waktu dari berblog ni, di atas sebab2 terntu, InsyaAllah x lama…hanya buat sementara waktu sahaja.

Maybe bagi aku kalau x berblog rasanya x leh hidup kot, hahaha, tapi terpaksa, aku x ley nak wat apa, lagi pun aku rasa entry aku pun dah banyak..dan korang pun x habis nak baca lagi kan…

InsyaAllah aku hanya stop dalam masa terdekat sahaja…..terima kasih diatas sokongan korang semua..aku sayangkan korang semua :)

8 comments:

eddy syrol said...

selamat berehat yaw :)

Khairiz said...

eddy : thanks ya :)

Well said...

pergi bercuti lettew :)

Khairiz said...

well : hahah tau pun kan???

Oshin said...

bukan ke 17hb baru bercuti hihi

Khairiz said...

Oshin : hehehe ada la....

erleena said...

aha yeh me tooo , will do it in the nex 5 day :D

Khairiz said...

erleena : mungkin kita sama, dan mungkin kita x:)