tak tahu nak buat apa….

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tak tahu nak wat apa??? itu yang aku nak story hari ini, dek kerana aku bosan x tau nak wat apa kan, nk berfb xda mood, nak bertweet asyik kena limit je, apa la nasib, dah rasa bosan da ngn semua ni hehe….

Nasib baik lah blog ni x sampai tahap bosan lagi aku, kalau sampai tahap tu terkubur kot blog aku ni hahaha…aku x tau napa hari ni teramatlah bosan…selalunya xda rasa macam ni, nak masak pun dah rasa bosan, nak makan pun dah rasa boson, ini dah dikira kes besar dah nih, smpai makan pun ada bosan gak eh..macam2 la aku ni kan???

nak wat keja pun malas…hari ni boleh di labelkan “HARI MALAS” tuk aku hahaha…dah semua benda aku malas nk buat kan? petang ni aku nk p swimm la, bg hilang bosan aku ni hehe…

Aku suka tgk kawan aku, kalau dia bosan dia akan makan n makan sebanyak yang dia boleh makan, hahaha yg tu aku labelkan dia. “GILO KUAT MAKAN” hahaha…elok la, sorang kurus n sorang gemuk adil la tu kan..lau aku ditiup angin aku blh bertahan kat badan dia hahahahaa…

Opss!! korang jangan la terasa, aku cakap kat kawn aku ni, x cakap pun kat korang, tgk tuh cik senah ngn cik joyah dah tarik muncung panjang2 dah..lex rrr…x rock r macam ni hehehe….

5 comments:

hyz said...

x baek kutuk kawan gemok...... muahahhahaha kamo bila nak gemok mcm kawan kamo tu?

TiMbAHiJaU said...

bosan? pi r joging ke, maen beskal ke, :P

benda kalau kita ngadap tetiap hari mesti ada rasa bosan kan ;) aku pon selalu rasa mcm tuu :)

ANNUR said...

bosan? pegi lah study. *cehh! hahah.

Khairiz said...

hyz : mana ada kutok la..hahaha tu la nth bile nk gemok nih haha

Khairiz said...

timba hijau: yup betul tu hehehe, tp xpa la dah ok da