WELCOME NOVEMBER

IMG_1789

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca sekalian.

Dalam sedar x sedar kita dah melangkah ke bulan yang baru iaitu bulan november, kejap  je rasa berlalu, aku rasa baru semalam sambut tahun baru, tapi skrg dah nk dekat penghujung tahun 2011 dah.

Tarikh keramat hari ni 1.11.11, mungkin orang rebut tarik nih kan, bukan apa senang nak ingat, dan tarikh keramat juga 11.11.11…mungkin ada yg pilih tuk langsungkan pertunangan dan perkahwinan pada tarikh ini…aku insyaAllah tarikh keramat 12.12.12 akan menamatkan zaman bujang aku…

Mungkin hari ni juga sejarah dan kenangan manis dalam hidup korang kan, apa2 pun aku harapkan korang semua bahagia dan gembira selalu..tutup buku bulan 10 dan buka buku baru bln 11, kalau nk betulkan kesilapan, insyaAllah bulan baru ni buat yang terbaik k….

seperti aku juga ada kenangan manis n buruk pada tarikh keramat, tapi semua tu hanya aku saja yang tahu..

Apa2 pun aku nk ucap jutaan terima kasih kpd korang yang setia mengikuti blog aku selama ini, x dapat aku nk balas balik jasa korang…..

Jika masa aku sudah sampai kenang dan abadi la blog ini k…kalau x nak xpa….kita hanya di beri pinjam buat sementara shj di dunia ni oleh ALLAH swt, dan bila da sampai masa kita akan kembali kepada Tuan nya….

Assalamualaikum…

10 comments:

Mia Meymi said...

huhu. betul . kejap je dh bulan november. cam xnk caya je..dh hmpir ke pnghujung thun 2011 sudaa..:(

Khairiz said...

Mia : yup dunia sekarang berputar semakin laju....huhu

faizal mohd said...

wah. dah chop tarikh 12.12.12 tu. selamat pengantin baru in advance la nanti. hehehe :)

Khairiz said...

faizal : hahaha ok..mesti la kena plan kan???

normi nieza said...

ehem2 ....ye ker?jgn lupa jemput...hehe

Khairiz said...

kak norm : kalau jadi..sy xkan lupa jemput akak, lagi pun kita dok dekat je kan?

Mia Liana said...

salam kenal...

nombor yang best ni 1.11.11

p/s: mia izinkan nak copy entri drbuku tu. nanti jangan lupa buat backlink ke blog mia. :)

Khairiz said...

Mia : yup salah satu no yang menarik..apa pun terima kasih k :)

Oshin said...

da ada tarikh..leh masuk diari nih..tapi dijemput tak ? hahaha

Khairiz said...

oshin : insyaAllah akan di jemput hehe