Hari mengupdate blog :)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

 

Malam ni mood aku rajin, rajin apa? rajin mengupdate, di sebab kan aku bosan maka rajin la aku hehe, nanti2 aku jarang update la hehe, walau hakikatnya mata dah mengantuk tahap gaban dah ni, maklum la da terbiasa tido awal hujung minggu pun terasa nak tido awal hehe…

Apa aku kesah ngn orang nk kata tentang aku dan blog aku, aku hanya kesah akan diri aku je hahaha, ini blog aku kan, so ikut suka hati aku la nk update banyak ke, sikit ke….ada aku kesah?? haha cam kasar je ayat tu kan??? hehehe aku gurau je la, jangan marah ye….lau marah t cepat tua hehe…

Haha rupa2 nya ramai yng complain pasal header blog aku nih, ada yang kata cantik, ada yang kata xda besar lagi ke header aku tuh, haha nk tergelak je keja aku, sebenarnya aku x kesah pun apa orang nk kata, dan aku x ambil hati sikit pun tentang komplain tentang blog aku nih, lau korang nk penuhi citarasa korang, tolong wat header kat aku blh??? kalau x boleh dok diam2 ya wakakaka…apa2 pun terima kasih banyak2 kepada pengkritik bebas blog aku ni, aku hargai apa yang korang kritik sebenarnya , insyaAllah aku tengah usaha baik pulih blog aku nih, bagi korang puas hati.

tapi aku ni selalu je pk nk puaskan hati dorang je, tapi dorang pernah x pk nk puaskan hati aku??? xda kan? ye la sapa la aku ni kan??? hahaha poyo je wat ayat gedik…hahaha orang suka sangat kata kat aku ni poyo, apa yang poyo nya aku nih??? hahaha nak la tahu juga kan? sekadar pandai cakap je dan x tau nk hurai kan baik x yah cakap kan????

hehe Alhamdulillah aku syukur sangat, blog aku ni ramai gak yang minat singgah, sebenarnya aku x harap pun, tapi dah ada orang minat tu aku x leh nak kata apa la, aku terima seadanya la, aku x nak kecik kan hati sapa2 pun, janji dorang happy dah la, aku pun turut happy…

kepada mereka2 yang sering mengatakan bahawa aku ni seorang yang sombong, hakikatnya aku tidak sebegitu rupa yang korang maksudkan, aku ni bukan la sapa2 aku insan biasa je, yang x terlepas dari wat salah, so lau aku x tegur or x komen tu bukan aku sombong k…..tuk pengetahuan korang, aku ada lawat kawan2 yang mana pernah singgah ke blog aku nih, aku rajin singgah dan baca entry korang2 semua, tapi aku kurang komen or tggl jejak tu je, sebab tu la korang x perasan yang aku ada singgah kat blog korng, aku jadi follower senyap2 je, x nk bising2 hehe… tapi tu semua aku x kesah la, aku pun dah faham dah…

pasal blogwalking tipu ni aku ada gak kena, maklum la dia nk kita selalu singgah blog dia, dat y la dia selalu guna nama lain2 kat shoutmix aku tuh, tapi aku x kesah pun, kasihan ada la, dia tu nk lebih perhatian sebenarnya maklum la blog dia kurang orang singgah or jnguk2 sebab tu dia wat camtu hehehe, tapi tu kan taktik menipu, kalau dah rasa happy buat camtu buat la ya….terpulang pada korang la ya, lain kali nak org datang selalu kat blog korang tuh, masak la lauk2 yang sedap2 baru la orang teringin nak singgah makan kejap hidangan yang ada kat blog korang tuh…..

wahh!!! aku nasihat orang pandai, tapi blog aku sendiri pun sama, tapi aku xda la sampai guna taktik kotor hahaha, aku terima je semua, ada orang baca ke x aku x kesah sebenarnya, aku buat blog ni sekadar memenuhi masa lapang aku je, niat aku nk berkongsi je, kalau dah x nk berkongsi tu nak wat camana kan?? mana boleh aku paksa2 kan…hehehe

orang kata nk dapat follower dan ranking blog tinggi wat la segment or contest, baru la blog jadi fofular cam artis kan??? bagi aku xda maknanya, biar la camgini janji happy hehe, tapi aku ada gak la join satu dua segment tuh, sekadar ambil syarat kata kan???

tapi bloggers ni ada cara nya sendiri betul, kalau korang seorang blogger, korang pasti akan tahu dan akan faham akan maksud yang aku nyatakan ni, dan kepada blogger baru tu slow2 la belajar ya, biar la kita berblog ni ada misi dan visi, bukan sekolah dan syarikat je yang perlu ada misi n visi, dalam berblog juga ada misi n visi tau, jangan tertukar misi kat hospital dah la ya..hehehe

hahaha pasti korang x suka kan baca entry panjang2, sakit mata kan?? kasihan…ok la aku stop kat sini je la, t kan berderet2 lak susah nanti, t korang lak juling mata, jangan cari pasal, bahaya tuh…heheh cam biasa lah, aku nk mohon ampun dan maaf jika ada tersalah or terkasar bahasa k, yang baik datang dari Allah yg buruk datang dari aku….Assalamualaikum…

11 comments:

Nur Liyana Chew said...

kite je tk rajen rajen nk update ni =='

Khairiz said...

liyana : haha sabar2 t ada masa t update la ya :)

Nur Liyana Chew said...

yerla...bace blog abg pon best jgk dr update blog ^^

"aja2 fighting" said...

like3!!!

Khairiz said...

liyana : haha ye ke? time kasih :)

Khairiz said...

aja : eh2 blm tido lg ???

"aja2 fighting" said...

khairiz...da tido da...ahahaks....morning!jom pi kenduri!!eheheehks

Khairiz said...

aja : hahaha kenduri kat mana?

"aja2 fighting" said...

dekat melaka...masjid tanah..huhu...kenduri kawin sepupu sebelah abah...=)

Khairiz said...

aja : owh ye ke? bestnya makan free hehe

"aja2 fighting" said...

ahaha...bes la gak sebab peberet lauk de...ehehehe =)