I love my mom :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Anak mana yang mana x sayang kat mak mereka kan? pasti akan merindui dan menyanyangi ibu mereka, kalau ada yang x sayang mak dia tu aku x boleh nk kata apa la kan?? tapi bagi aku, aku amat menyanyangi mak dan abah aku, segala2nya adalah mak dan abah aku saja.

Aku di beri kesempatan untuk berhujung minggu bersama ma n adik bongsu, aku rasa happy sangat, kerana dah lama aku x kuar jalan2 ngn mak aku, bila dapat peluang ni . aku guna nya dengan sebaik yang mungkin.

tapi sedih mak datang x lama, pagi ni mak dah nk pulang ke kampung dah, kalau boleh aku nk mak dok lama kat KL ni, tapi apakan daya, mak ada banyak lagi urusan yang nk di selesaikan di kampung, aku terima aja la, kira ok la dapat gak aku happykan mak aku walaupun sekejap. InsyaAllah ada masa nanti akan aku akan bawa mak aku datang bercuti lagi ke KL nih bersama-sama ngn abah sekali,

hari ni aku sempat bawa mak ke mid valley dah subang jaya je, x sempat nak bawa tempat2 yang lain, kesutukan masa dan kepenatan badan yang x cukup rehat, menyebabkan mak aku kurang bertenaga tuk berjalan jauh dan lama.

Walau apa pun aku tetap sayang mak aku, aku syang mak aku lebih pada apa yang aku ada, mak akan aku dahulukan….

IMG_2487

ini la mak aku, semua kata kakak sulung aku, tapi aku ya kan aja, hehe, like mom, like son la, hehehe, muka tetap muda hehehe, awet muda orang kata la, bukan aku kata hahaha…

nanti mak dah balik, aku akan rindu balik la kat mak aku, tapi xpa 23 hb nih aku akan balik ke kg plak…

IMG_2493

yang baju putih tu la adik bongsu aku, muka nk serius je, apa dah, haha susah sangat nk senyum bila bergambar hehe

5 comments:

normi nieza said...

perghh,...mak dtg kl tu...hehe.seronok skanlah tu..haha

"aja2 fighting" said...

wahhh untungla mak datang...='(...aja yang tercampak dekat dengan kampung halaman dan uitm lendu pon mak xdtg...huhu...sedih...

Khairiz said...

kak norm : mesti la sy dah lama rindu kat mak, tetiba mak datang KL tu yang happy sakan tuh

Khairiz said...

aja : xpa nanti aja juga akan jumpa ma aja kan x lama lg, sabar ye :)

Oshin said...

muka khai mmg ikut mak kan...hihi patutla kata macam akak khai...

eh yg gambar last baju hitam tu daus AF ke ?