kenapa la mata ni degil sangat ???

 

mata ni dah ngantuk sebenarnya, tapi degil x mau nk tido, puas sudah pujuk mata ni, tapi tetap gak x mau tido, ptg tadi masa otw ke KLIA, tertido kejap je dalam kereta x smpai pun setengah jam, tapi nk dapat kan tido tu ke main susah, adoi apa nak jadi…

badan dah la penat, bapa hari badan ni xda masa nak rest, asyik jalan sana sini, mata pun dah x larat da sebenarnya, tu yang majuk sebab banyak malam mata x tido, tu dia degil tuh x mau kasi aku tido, ni comfirm esok p keja ngn x bermaya n xda mood…

makan ubat tido t kan bahaya lak, t terus x bangun2 lagi la susah…ada cara lain x, camana nak kasi mudah tido???

No comments: