kerja biar la ikhlas

Apa yang aku nak cakap pun x tau huhu, k la sebelum tu aku nk ucap selamat petang kepada semuanya, harap2 semuanya sihat walfiat la ye, aku Alhamdulillah sihat walfiat,

hari ni Alhamdulillah cuaca elok, boleh la aku balik keja awal, selalunya aku suka balik lambat hehe, sebelum aku menidur kan diri aku, aku ambil masa tuk mengupdate blog aku ni dulu..

harian aku hari ni Alhamdulillah semua nya berjalan lancar, kerja hari ni pun semuanya ok, sejak aku kerja di hospital ni hati aku senang, x tahu kenapa, xda tekanan, kerja semua nya mudah2 , walaupun jauh lari dari bidang aku sebenarnya, aku x kesah, janji kerja aku sekarang ni halal, x kesah la gaji besar ataupun kecil…

kita bila kerja ngn ikhlas dan jujur, insyaAllah diberkati oleh Allah , kalau kita kerja x jujur dan ikhlas pasti kita ada masalah dalam kerja kita, kerana keberkatan dari Allah xda, dan selalu sangat kita nampak dalam sesebuah syarikat, kalau orang tu nk dapat nama atau nak cepat naik pangkat, selalu sangat suka buruk2kan staff lain, sedangkan staff lain x salah pun kena di persalahkan, x elok la kan kalau wat camtu, kalau ye pun x payah la nk burukkan kawan sendiri tul x??

kalau kerja, kerja la dengan ikhlas ye, ingat tujuan dan niat kita kerja tuk apa???

No comments: