Malam Minggu Yang Sepi :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera …

Malam ni aku x keluar kemana2 just dok umah je, coz x tau nak lepak mana so dok diam2 kat umah je la, bagus juga aku dok umah boleh la aku luangkan masa kat blog aku nih, maklum la xsempat aku nk melawat kawan2 aku, yang aku sempat post je, balas komen pun lambat kan????

Nak kata aku busy xda la busy sangat pun, cuma penat je kot, ye la hari2 kena bangun awal pagi p keja, n kul 5 balik, badan mesti rasa penat, tu buat aku malas nak hadap lappy ni lelama hehe, lagi satu lau aku dah hadap lappy ni susah lak aku nk tido, t kan tido lewat kan, lewat la plak bangun p keja….

So disebabkan besok cuti, so boleh la aku tido lewat malam ni hehe….penat melayan fb n twitter aku rest jap kat blog nih hehehe, thanks pada kawan2 aku yang terus bg sokongan pada aku k, hargai sangat2…..x dpat nak di balas nya, hanya tuhan saja yang dapat membalas nya….

Malam ni sunyi bukan apa, housemate aku semua dah tido, semua nya x sihat, aku dah lapar ni, nak masak lak malas, nk kejutkan diorang kuar makan, kasihan plak, sabar je la hehe…

 

g

motif aku letak pic nih? haha xda motif apa2 pun, saja suka2…x suka ignore je la kan?? apa susah hehehe….

4 comments:

♥Lady Ainaa♥ said...

Alolo...siannyew..g la msg or borak2 ngan makwe..^.^V Hilang lah rase sepi tu....

Khairiz said...

lady : haha tu lagi bosan, hahah xda la, ntah la, tetiba malam ni rasa sunyi je hehehe....

Mak Usu said...

Sekarang dah keje lain plak rutin harian kan.. Kesian bos burung hantu awak.. hahaha...

Khairiz said...

mak usu : lama x chat ngn mak usu kan? tu la bila dah keja ni rutin harian dah berbeza, bos burung hantu dah resign hehehe