Perginya tiada ganti…

Petang tadi aku mendapat berita yang agak sedih, yang mengatakan bahawa bapa angkat aku telah kembali ke rahmatullah 3 hari yang lepas, inalillahi wainailaihi rojiun, mengucap panjang aku bile mendengar dari mulut mak aku td, kali terakhir aku berjumpa Allahyarham pada raya tempoh hari, aku x tahu pun yang Allahyarham masuk hospital, kata mak aku Allahyarham masuk hospital sehari saja…

nak wat macamana? masa nya tuk kembali kepada Allah swt telah tiba, apa2 pun aku doakan agar roh Allahyarham selamat disemandikan disana, dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman serta rohnya dicucuri rahmat. aminnn…

aku terima dengan tabah dan redha, sesungguhnya setiap yang hidup pasti akan ada kematian …

Al-Fatihah tuk Allahyarham .

4 comments:

"aja2 fighting" said...

takziah...sabar ok??

normi nieza said...

takziah khai...al-fatihah

Khairiz said...

aja : terima kasih :) insyaAllah

Khairiz said...

kak norm : terima kasih :)