Selamat Pengantin baru buat kak ina dan Abg Ajit.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ini cerita sambungan percutian aku ke kuching, Sarawak tempoh hari. Kalau korang nak tahu aku ke kuching sebenarnya untuk hadir majlis perkahwinan kak ina dan abg ajit. Dah lama dah kita orang plan nk datang ke majlis kak ina nih..sambil2 bercuti katakan. Tapi nk kata berjalan tu xda nya, sebab busy ngn majlis perkahwinan yang berlangsung selama 3 hari…badan dah penat mana nk berjalan nya, dengan tido x cukup nya…

IMG01151-20111118-1612

ini lah pasangan pengantin yang aku maksudkn tu, ni pic masa lepas majlis akad nikah….

IMG_2006

makan nasi temuan, masa majlis persandingan di rumah pengantin lelaki…

IMG_2009

IMG_2041

388644_2421832537569_1004107444_32203362_991160239_n

IMG_2139

IMG_2021

IMG_2002

 

ini je la yang dapat aku papar kan pic kawin abg ajit n kak ina, selebihnya tgk kat my fb la…hehehe…pic aku masa majlis ni kurang sangat, sebab aku juga ada tugas tersendiri di majlis perkahwinan mereka nih.

Nak kata penat tu memang la, siang malam bertungkus lumus bagi memastikan majlis berjalan dengan lancar…Alhamdulillah, hasil penat lelah ahli keluarga, akhirnya majlis berjalan dengan lancar, tanpa ada sebarang masalah, ya lah majlis ni berlangsung selama 3 hari berturut-turut, lau majlis kecil xpa gak, ni kira besar-besaran gak lah…

aku plak ditugas kan untuk jaga audio n visual, that y la aku x ramai jumpa tetamu yang hadir pada majlis tu, aku turun pun apabila majlis semua selesai…hari ke 4 lah baru kami semua blh berehat, masa tu la masa tuk balas dendam ganti balik tido yang x cukup..hehehe…..

next entry ada lagi sikit tentang percutian aku cuti…setakat ni cukup dulu ya..nanti jumpa lagi…

2 comments:

Oshin said...

sweet nya pengantin ni...dua2 ada lesung pipit..kompem anak2 bakal mewarisi lesung pipit tu hihi

Khairiz said...

yup dah macam kembar da meka nih..sweet sangat kan...huhu