Patut ke aku cakap?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Nak cakap segan…tapi perlu gak kena cakap, tapi malu, ala nak wat camana nih, aku pun dah x tahu nih? nak cakap ke x nak nih erk?

Patut ke aku bagitau? tapi aku rasa aku x ready lagi la, ada sapa2 yg blh tlg aku x? ala tgk semua x nak tolong aku kan, xpa la cam ni, nak wat camana kan? terima je la…

Jadi nak x nk kena bagi tau gak ke? adoi pening kepala aku nih, nak telan penadol pun xda selera nih….nk p jumpa doctor kan, berat la kes kena nanti….

Nak x nak mak bapak gak yang boleh tolong aku nih, serius aku pening nih….adoiyaaa…

Nak cakap x nak? nak cakap ke x nak nih?? cepat la orang ternanti-nanti tu jawapan dari mulut aku nih……

korang betul nak tau???? sungguh???? x tipu???? 

Bunyi cam seriuskan? nebes pun ada, pasti korang tertunggu-tunggu kan????

Ok la aku bagi tau la k…tapi aku x boleh taip jawapan dia, tapi korang kena la tgk gambar kat bawah ni k…..

Jangan la segan2, tgk je la k……

 

kad kahwin aku

hehehe…jangan marah ye, sekadar gurauan je k, tapi t lau dah ada calon nya, aku just edit je la, so ni kira kad jemputan aku la ni ya Smile

13 comments:

"aja2 fighting" said...

bhahaha...siap wat plan semua...kami warga blog xsaba nak tau sape calonnye ni...jangan lupa bagitau kami semua ek....=)ehehehe

Oshin said...

hahaha macam2 khai nih...setahun tu tak lama...cepat2 la mencari...kan ramai kenalan tu..hihi

Oshin said...

hahaha macam2 khai nih...setahun tu tak lama...cepat2 la mencari...kan ramai kenalan tu..hihi

Nur Liyana Chew said...

abg ni buat suspen je...fuhhh =='

Khairiz said...

aja : yup, planning mesti ada, sabar menunggu k :)

Khairiz said...

nana : hahaha ops!! suspen ka??? hehehe

Khairiz said...

oshin : hahaha kan? x lama dah lagi tuh, pejam celik, pejam celik dah sampai, tgh mencari la ni,

Joe_Hans said...

oh..semoga cepat bertemu jodoh lar yer... hahaha

mY naMe iS haJar said...

aduuuiii...suspen jek mamat ni kn..hehe..hope cpt jumope jodoh n bolela send kad kawen tu kt FB kn.....=)

Khairiz said...

joe_hans : tq, insyaALlah

Khairiz said...

hajar : haha suspen je kan, ok insyaAllah :)

Nurul Amaleena Zainal said...

poyo lah hehee ;p
2 dh ramai hantar borang ape lg pilih jgn xpilih hohooo ;p

Khairiz said...

amalena : hahaha