Warisan Songket :)

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Kepada pembaca sekalian…..

Malam ni aku nk kongsikan sedikit berkenaan kain songket nih, aku tahu maybe ramai yang minat pada kain songket ni kan? bukan apa kain songket ni adalah kain tradisional, dan kebanyakkan orang memerlukan…betul x? tu pun kepada orang yang berminat pada songket la….

Aku berbesar hati ingin tolong mempromote kan kain songket yang kawan aku punya business la….banyak kain2 songket yang menarik dan harga pun berpatutan…nak tahu lebih lanjut sila klik pada gambar kat atas tu k, coz aku nk cakp banyak pun aku x tahu, so korang tgk sendiri la ya….

No comments: