akan ku cuba…

Assalamualaikum dan selamat petang…

arghh!!! penat baru balik keja, hari2 camni, nak wat camana sabar aje la, nk kata keja memenatkan xda la plak, rilex banyak ada la tapi mengantuk tuh yang x boleh tahan huhu…hari2 aku masuk lambat keja, katanya azam baru x nak masuk keja lambat, tapi tetap gak sama hehe….tapi masuk lambat dibalas ngn balik lambat lah….

bila badan penat dan lesu ni, terasa nk tido je, tapi bila nak tido terfikir plak yang x boleh tido diwaktu-waktu senja ni, selalunya , sebelum maghrib aku akan swimming dulu bg segar kan badan dan tunggu lepas isyak baru aku tido, itu pun kalau la masa tu dapat aku lelapkan mata la, tengok keadaan juga la….

Alhamdulillah keja baru aku ni xda la banyak tension, lau ada pun kejap je tension, lepas tu elok balik , hehehe, tapi ada la perubahan semenjak aku keja kat sana, perubahan yg aku maksudkan badan aku, selalu baju keja aku salahkan mengatakan baju tu kecik, walhal aku x sedar yg badan aku semakin membesar, maklum la keja kat sana, selera makan aku menjadi2, asyik nak makan je mana la badan x naik kan, berat pun dh bertambah, ayoyo…tapi orang masih perasan aku ni masih kurus lagi, hakikatnya tidak hehehe.

apa pun hati aku senang keja kat sana, kira ok la tuh, aku x kesah la keja camana pun janji aku senangn dan happy, baru ada kepuasan kerja betul x??? aku akan cuba untuk menjadi seorang pekerja yang bagus dan berdedikasi….sebab apa aku harap kan setiap hasil kerja aku memuaskan bagi pihak management….

dalam hidup ini kita x perlu cepat mengalah, sebalik nya kita berusaha untuk menjadi yang terbaik dari yang terbaik….. Smile

8 comments:

Mak Usu said...

Hahahahaha...
Bgsla ada matlamat..
Kerja rajin2 k..
Bia semua orang suka dengan keja kita..:)

Khairiz said...

Mak usu thanks ya....insyaAllah hehe

Awie Omar said...

NEXT TOP BLOGGER 1 AKAN BERMULA
12 TENGAH MALAM INI (12/01/2012)
NANTIKAN KEMUNCULANNYA

SEBELUM TU MEH LAYAN BACA NI
http://awieomar.blogspot.com/2011/01/10-filem-terbaik-arahan-allahyarham-tan.html

"aja2 fighting" said...

fighting2!!

Awie Omar said...

PERINGATAN UNTUK PESERTA NEXT TOP BLOGGER 1
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-1-episod-1.html

Khairiz said...

Awie : terima kasih kerana sudi buat segmen ini, dah terima kasih juga kerana meletakkan blog saya ni didalam 16 the next top blogger :)

Khairiz said...

aja : hahaha asyik fighting je :)

"aja2 fighting" said...

bahahha..tu je mampu...=)