hari yang berlalu dengan pantas

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

begitu pantaskan masa berlalu, sampaikan kita x sedar pun ia berlalu, umur pun semakin meningkat, dalam sedar x sedar aku dah pun mencecah 27 tahun, bermakna aku hidup di bumi Allah ni selama 27tahun sudah, alhamdulillah syukur aku kerana masih diberi peluang untuk teruskan perjuangan aku di atas muka bumi ini.

bagi aku 27 tahun tuh dah berumur dah, tapi bila di pk kan selama 27 tahun kita hidup apa hasil yang kita dapat sumbangkan???? kalau tengok orang lain banyak dah yang berjaya mencapai impian dan cita2 mereka, tapi aku belum juga tercapai….mungkin belum masanya lagi kot hehehe….

umur tetap umur, paras rupa nampak muda tu anugerah Allah, itu  xdapta nk di nafikan lagi la, muda bukan kerana makan jamu, muda bukan pakai botox, muda kerana keasliannya itu baru la betul, syukur la atas anugerah tuhan kepada kita, jangan sesekali cuba ubah cipataan tuhan, kerana kita tidak punya hak untuk mengubahnya,…

percaya la setiap ciptaan tuhan tu semuanya cantik2 dan elok2 belaka, jangan la risau ya….hehehehehe….

aku pun x tau nak cakap apa lagi, cukup la sampai disini ya…..

3 comments:

"aja2 fighting" said...

typo!waras ke paras??huhu

fighting2!=)

Khairiz said...

eh mana ada

"aja2 fighting" said...

eleh da tuka memang la...ahahaha...tu dapta tu??typo gak..=P...ahaha gurau je...:)

salam jumaat..***(*^_^*)***
fighting2!