Kenangan Terindah...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Setiap orang pasti ada kenangan terindah kan? sama juga seperti aku, aku banyak kenangan terindah yang x dapat aku lupakan sehingga hari ini.

kalau aku ingin nyatakan disini, mahu panjang berjela, tetapi apa yang aku dapat katakan disini, kenangan terindah itu semua nya tersemat di hati aku, kerana itu semua hanya kenangan tinggal kenangan.

InsyaAllah kenangan aku bersama mereka sebelum ini, akan aku abadi kan hingga akhir hayat aku...

AL-FATIHAH aku sedekah kan kepada orang yang aku sayang, Allahyarham Adikku yg tersayang, Allahyarham Atok aku, Allharyarham Neneknda ku yang amat aku sayangi, Allahyarham Abang Nik, Ayah angakat aku, yang ku sanjungi, Allahyarhamah Neneknda2 angkat ku, Allahyarham kawan baik aku syed abd aziz, allahyarhamah Nurul Hafiza kawan baik aku juga, dan ramai lagi, yang x dapat aku sebutkan disini,

semoga roh mereka di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman serta aman di sana Amin....

Kenangan yang telah terbina ini lah yang paling aku x dapat di lupai sampai bila2...

6 comments:

Mak Usu said...

Al-fatihah..Amin..
InsyaALLAH akan dilimpahi rahmat.. :):)

jejaka anggun said...

alfatihah...

Khairiz said...

Mak Usu : thanks :)

Khairiz said...

Jejaka Anggun : thanks :)

Awie Omar said...

semoga roh roh mereka dilindungi Allah selalu

Khairiz said...

Awie : thanks, insyaAllah :)