Letih!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera ….

skycatcherz_penat_blogging

I’m so tired today, yes!! aku memang rasa penat sesangat, tambah lak ngn suhu badan yang panas, sungguh amat tidak selesa sekali. Fever!!! sudah bermula, paling aku takuti kerana, aku kalau dah demam memang lama untuk sembuh….tapi nk wat camana ini sume ujian Allah, so aku kena la terima.

Hari ni aku x dapat nk pergi keja, kerana badan aku x larat sangat dengan kepalanya sakit, terpaksa la aku ambil MC, mmmm..dalam aku x nk ambil mc terpaksa gak la. Semalam elok2 lagi, tak sangka lak pagi nih boleh jadi camni….hmmmm.

tu la kan kesihatan kita ni selalu kena jaga, rehat kena la cukup, baru la stabil badan kita…..amalkan amalan hidup sihat ya….ok la…jumpa lagi k…aku x leh tulis lelama, mata pun da kabur nih…nak sambung tido balik daaaaa…

4 comments:

Princess Nur said...

get well soon beb ;)

Khairiz said...

Princess Nur : thanks ya :)

Awie Omar said...

Banyakkan berehat k.
Ooo baru perasan yang entri2 Khairiz takde tarikh bila di postkan.

Khairiz said...

Awie : thanks, owh ye ke? xda la perasan sblm ni