Next Top Blogger

Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Jutaan terima kasih aku ucapkan kepada saudara Awie Omar, kerana telah memilih blog aku yang tak seberapa ni untuk masuk bertanding bagi mendapat gelaran NEXT TOP BLOGGER, bagi aku, aku takda la mengaharap setinggi gunung untuk bergelar Next Top Blogger, kerana blog aku simple sahaja, tetapi sudah di beri peluang aku akan cuba buat yang terbaik…InsyaAllah.

Survivor 03 Africa

Tahniah dan syabas aku ucapkan kepada beliau, kerana berjaya menunaikan hasrat nya untuk membuat segmen sebegini rupa, perhargaan ini aku berikan kepada beliau, di atas kesungguhan dan kerajinan dan ketekunan serta kesabaran beliau untuk menjayakan segmen ini….kalau aku x tau la bila boleh buat kan???

kalau di tengokkan blogger2 terpilih yang lain semuanya hebat2 belaka, masing2 ada misi dan visi mereka sendiri, tidak seperti blog aku yang ntah apa2…tapi bagi aku itu semua kelebihan masing2 kan, sapa yang rajin dia yang dapat….janji usaha dan niat kita betul….

orang kata bersaing secara sihat, serta dapat mengenali blogger2 lain dan mengeratkan lagi persahabatan di alam maya ini, sapa sangka dengan hanya berblog je kita dapat kenal seseorang itu dan mendapat kawan yang ramai…dalam berblog ini juga memupuk kita seorang yang suka membaca dan menulis, disamping berkongsi ilmu serba sedikit….. ini adalah salah satu cara yang baik untuk para blogger lain amalkan…

aku x nak cakap panjang, cukup sekadar disini saja ye, sebelum aku berundur, sekali lagi aku ingin ucapkan jutaan terima kasih kepada Saudara Awie Omar diatas kejayaan melaksanakan segmen ini…good luck bro dan semua blogger yang terpilih, lakukan yang terbaik, x perlu takut dan x perlu gentar dengan blogger hebat, kerana kamu juga seorang blogger yang hebat….janji apa yang kita buat mendapat satu kepuasan bagi diri kita…..biar la x cantik dipandang mata orang, tetapi isi yang kita cuba sampaikan itu penuh bermakna dan bermanfaat dan bergguna ok…

untuk melihat penuh segmen ini..sila la klik pada gambar k Smile

12 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

tahniah Khai!! (^_______________^)

normi nieza said...

tahniah khai..:)

mas saari said...

melawat peserta next top blogger!
good luck ok..

iz said...

aiceh..rendah diri pulak ko..
entry mantop2..
ada chance ni jadi calon top blogger..
gud luck wei.. =)

Khairiz said...

Khairi : terima kasih :)

Khairiz said...

Kak Norm : terima kasih ya :)

Khairiz said...

mas saari : thanks ya, nanti khai berkunjung ke sana plak ya....

Khairiz said...

iz : hahaha harus la kena rendah diri, sbb kita tau dimana tahap kemampuan kita hehehe...btw thnks ya :)

Awie Omar said...

Terima kasih jugak kat Khai sebab sudi join segmen ni.

Hafeesz Amran said...

blog ni dh ckup bagus dh nie....segan ngan calon lain...aishhh

Khairiz said...

awie : sama2...no hal la...kawan tolong kawan kan???

Khairiz said...

Hafeesz : terima kasih, jangan pk begitu, kita sama je ....