siapalah aku???

terfikir sejenak, merenung jauh ke hadapan, memikirkan diri ini, siapalah aku yang sebenarnya??? persoalan ini lah yang selalu bermain di minda aku…saban hari aku melihat akan diri aku sendiri, masih mencari siapakah aku yang sebenarnya….

susah bagi aku untuk huraikan ini semua, hanya Allah swt sahaja yang ketahui siapa aku yang sebenarnya…..yang pasti aku x sama seperti insan yang lain. hanya orang lain sahaja yang dapat menilai aku ni macamana, itu pun yang betul2 kenal dengan aku la, yang selalu bersama ngn aku setiap hari, hanya diorang sahaja yang tahu aku ni jenis macamana.

kenapa aku persoalkan ini semua, kerana aku masih lagi mencari identiti aku yang sebenar-benarnya………..

6 comments:

Zaki Muhammad said...

Awak apa yang pasti kita adalah hamba Allah. Tugas kita adalah untuk beribadah kepadaNya dan memakmurkan bumiNya.

Singgah sini yer :)

Khairiz said...

Zaki : yup itu betul....btw thanks

Zaki Muhammad said...

Awak apa yang pasti kita adalah hamba Allah. Tugas kita adalah untuk beribadah kepadaNya dan memakmurkan bumiNya.

Singgah sini yer :)

::FAIZ FARISH:: said...

kadang kala saya pun terfikir akan bnda ni. siapa saya. tapi mcm yg zaki kata, kita hamba Allah.

Awie Omar said...

Percaya pada diri. Be yourself. InsyaAllah kau mampu lebih mengenali siapa diri kau sebenarnya dari orang lain.

Rozuan Ismail said...

back to Allah. kat situ kita boleh kenal siapa diri kita yang sebenarnya