Terima Kasih Diucapkan…

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Terima kasih ini aku tuju kepada korang semua, kenapa? sebab korang sudi datang singgah kat blog aku, sudi baca entry aku, sudi follow aku dan sebagainya…dan aku juga nk minta maaf ngn korang semua kerana aku x sempat nk melawat blog2 korang, kasihan kat korang…InsyaAllah ada masa nanti aku akn melawat k….

banyak dah aku dapat feedback dari blogger lain tentang blog aku nih, alhamdulillah, terima kasih kerana bagi pandangan dan pendapat ya…memang blog aku simple mimple, sebab tuan punya blog ni pun simple, hehe, aku lebih suka simple dan kemas, sebab nanti x serabut mata aku nk melihat kan, biala ia simple dan tersusun sedap sikit mata memandangkan hehehe…

seperti yang aku cakap sebelum ni la, semua blogger sebenarnya hebat, ada bakat masing2, so x perlu la, nk takut n fikir, yang blog korang x hebat….ingat ya, x semestinya blog hebat itu hebat, kadangkala blog yang kurang hebat ni sebenarnya lagi hebat…percaya la…so belajar la percaya pada diri sendiri dan yakin pada diri sendiri…

akhir sekali, aku nak ucap jutaan terima kasih kepada korang semua ya, aku bukan la sombong, dan bukan nya aku malas, tapi aku kesuntukkan masa, kerana aku masa aku sekarang ni terhad, so aku dahulukan perkara2 yang penting dulu ya, jangan la kecik hati ngn aku k, sedih aku nanti…..

4 comments:

Mak Usu said...

Walaupun jarang update blog... tapi entri sentiasa ditunggu2...hihihi..
keje rajin2 k... :P

Khairiz said...

Mak usu : thanks ya, kasa anda amat la dikenang hehe

Awie Omar said...

NEXT TOP BLOGGER 1 EPISOD 2
DAH ADA.
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-1-episod-2.html

"aja2 fighting" said...

sama-sama...huhu =)