10 Perkara Yang Aku Suka

 

1. Makan

2. Tidur

3. Binatang

DSC06944

4. Mendaki Bukit.

s

 

5. Mandi

 

6. Bercuti.

EWA_7333

 

7.Berblog.

 

8. window shopping

9.Main bowling

10. Ice Skating.

 

entry kali ini, tidak ada description, hanya gambar sahaja yang boleh menceritakannya, ikut kan lebih pada 10 perkara yang aku minat, tapi cukup la 10 dulu k….aku senaraikan yang mana paling aku suka yang berada dalam 10 senarai teratas hehe….

22 comments:

"aja2 fighting" said...

eiii scary tol la gambar ular tu..huhu..

Khairiz said...

aja : nak scary apa nya? khai cium dia elok je tuh :)

"aja2 fighting" said...

ahhaha..untungla..aja nak tengok pon geli...huhu...kulit dia rasa lain macam kan?

Khairiz said...

aja : mana ada lain nya, rasa licin je hehe

"aja2 fighting" said...

ahaha..sama je..sebab tu aja geli..ehehe...tapi teringin nak pegang..tengok la nanti...=D

Khairiz said...

aja : haha cuba dulu baru tahu k....ular ni jinak la...jgn la jumpa ular sawa kat hutan aja p penggang, t naya jawab nya hehe

"aja2 fighting" said...

ahahah..itu cari nahas namanya...=P
okies nanti aja try ..=)

RazFiRa said...

tengok movie? suke tak? :)

Khairiz said...

razfira : ala movie kurang la :)

::FAIZ:: said...

saya geli pada ular

Khairiz said...

aja : haha ok...good luck :p

Khairiz said...

Faiz : haha kamu pun geli pada ular, apa la, mana ada geli :)

me_nazri said...

nice entry la... nak tiru la... aku sgt suka nasi kerabu tu.....huhu

ZWAN SABRI said...

Antara kesemua sepuluh ni, dua je yg aku x suka.. panjat bukit n main ice skating.. HEHE

Mohd Khairi Khadzir said...

ok no 10 tu xsuke sbb xreti main hahaha

Khairiz said...

me_nazri : tq, nk tiru? haha buat la...ok je :)

Khairiz said...

Zwan : kenapa x suka panjat bukit? best apa, lau x suka ice skating ok la hehe..apa2 pun masing2 punya minat kan?

Khairiz said...

Khairi : ye ke? x pandai tu boleh belajar x susah pun :)

Encik Fikhri said...

cute la plak ular tu..

Khairiz said...

Encik Fikhri : yup cute n comel hehe

Awie Omar said...

Terima kasih sudi buat tugasan yang diberi :)

Khairiz said...

awie : sama2