Alhamdulillah…

Assalamualaikum…

dah 2 hari aku terbaring je, x larat nak bangun, xda selera nak makan, kepala pening, tetiba je aku dapat demam panas mengejut, x pernah2 lagi aku kena seperti ini, hari ini Alhamdulillah, dapat lah aku bangun dan makan sedekit, kalau x sikit makanan pun x boleh masuk, comfirm akan keluar balik….sib baik la x sempat ke hospital, kalau hari ni x ok lagi, ingat nk ke hospital, tapi Alhamdulillah dah hampir pulih.

tu la kan sihat dan sakit ni bukan kita yang tentukan, Kalau Allah nk bagi kita sakit bila2 masa je Allah boleh bagi kan??? syukurlah Allah masih lagi bagi peluang untuk sihat…

3 comments:

mas saari said...

alhamdulillah dah sihat, banyakkan rehat ye..

Khairiz said...

mas saari : terima kasih, yup tengah berehat, nasib baik hari ini masih cuti :)

Mohd Khairi Khadzir said...

nasib baik cuti.. boleh la rehat lagi.. jaga diri baik2.. try banyakkn minum air masak... ishh knape x pg sepital 2 hari lepas je? takut demam tu memudaratkn diri .. tp ape2 hal klau x baik jgk, kne pg setital taw. .(^_^)