Dinner Time :)

Assalamualaikum

Salam Jumaat kepada pembaca sekalian, apa khabar? dah lama rasanya aku x mengupdate blog aku nih kan? maklum la selepas je demam panas tempoh hari mood tuk berblog kurang, masa aku habiskan untuk rehat kan badan je…

Hari2 aku ada je aktiviti, ini juga salah satu sebab kenapa aku x update blog, malam ni plak ada annual dinner di equatorial hotel bangi, tapi sebelum aku berangkat ke sana aku ambil masa tuk update jap blog aku nih, takut kan blog aku berabuk susah la plak….t lagi bertambah kemalasan untuk mengupdate.

Tema dinner malam ni lak bertema kan movie film, so aku pilih yang simple je la, hindustani tema…..just guna kurta aje…hehe, nak tengok, tunggu aku balik dinner baru aku upload gambar k..aku rasa setakat ni dulu la ye, t ada kesempatan masa aku update lagi..tambahan plak bill internet aku lupa nak g bayar….so selagi x bayar selagi tu la aku x dapat nk update blog hehe….

10 comments:

ZWAN SABRI said...

Wah! tema movie flm tu.. malam ni jadi shah rukh khan la kann.. HAHA..
Nanti tapau sikit ye makanan tuu.. HEHE

Khairiz said...

hahaha...salman khan la ZWAN, hehe insyaAllah kalau ingat hehe

"aja2 fighting" said...

untungla dinner...da setahun lebih juga x join annual dinner ni...malas...budak u kalau dinner nak glamorous je...xmampu aja...huhu...

***salman khan pon bukan...jadi khairiz khan la...huhu..

jejaka anggun said...

hebatlah dia.... pergi dinner ala hindustan...

Khairiz said...

aja : owh ye ke kasihan, bab glamouras tu memang wajib la kan bagi pelajar u, ala xpa x ikut tema pun x pa kan? hahaha khairiz khan pun boleh la ....

Khairiz said...

jejaka anggun : tu la pasal, bila lagi kan nak pakai baju hindustani nih hehe, time ni la baru boleh merasa

"aja2 fighting" said...

yup...masa part 1 tema dia oscar..macam artis2 lua punya tema..aja dengan kawan2 pakai baju kurung je..ahaha...asalkan ikut sahsiah rupa diri...heeeee....

Awie Omar said...

aku bukanlah pakar dalam bab agama ni. Harap sudi baca entri ni
http://awieomar.blogspot.com/2012/02/10-kaedah-elak-ter-sambut-hari.html

Khairiz said...

aja : ala xpa janji happy kan, tu je yang penting ehehe

Khairiz said...

awie : xda masalah, aku telah pun membaca nya, sememang nya haram bagi umat islm menyambut nya