Dorayaki

dorayaki00553

tetiba la aku terasa nak makan dorayaki nih, best ke? aku ingat ni makanan doraemo hahaha….x tau pun selama ni dorayaki ada jual kat pasar raya or pasar malam, maklum aku ni x suka makan makanan yang pelik2 hehe.

mood apa ntah tetiba nak makan nih, ni la garanya layan MLM Osbon hahaha…xpa t aku usahakan akan dapat dorayaki nih, ramai kata sedap, tapi x tau la nak katakan, coz aku blm pernah rasa lagi hehe.

6 comments:

eszyamin said...

sedap2..tp cm iras2 apam balik jugak rasa dier..x pon mcm iras2 pancake mekdi

Khairiz said...

owh ye ke? xpa la nanti rasa sendiri baru tahu hehe

Azham Vosovic said...

OMG!

dorayaki sedap!

nak sikit!

Khairiz said...

Azham : kita pun belm merasa lagi..hehe

Awie Omar said...

dah pernah beli dan makan dorayaki ni. sedap la jugak.
Ini pendapat aku mengenai AJL26.
jemputlah tengok
http://awieomar.blogspot.com/2012/02/anugerah-juara-lagu-26.html

Khairiz said...

awie : owh ye ke, tu la blm juga dapat rasa