Hantu berkaraoke ?

Assalamualaikum…

 

Cam pelik je kan bunyi nya, hantu berkaroake? betul ke, apa perasaan bila korang tengah berkaraoke, tetiba muncul hantu didepan kita, apa reaksi kita….nak tau betul atau x ada hantu berkaroake, jom kita tengok video kat bawah ni k….

selepas korang tengok ni apa perasaan korang? takut??? atau????

4 comments:

eszyamin said...

hahaha..memang kelakar kot bnda ni..siang tadi terbahak-bahak aku gelak tak hengat dunia sampai ibu pon pelik kenapa aku gelak sakan...benda ni cam boleh dipraktikkan selalu saja especially kepada pasangan2 yg berdua-duaan bukan mahram bagi mati terkejut dkt situ..hahaha

Khairiz said...

esyamin : yup betul tu memang kelakar habis la hehe, yup disarankan untuk berbuat begitu hehe

Awie Omar said...

Nak sangat berkaraoke, AMBIK!!!

Khairiz said...

awie : haha kan, kalau karoake saja xpa gak, ni siap2 raba2 lagi, tu patut kena