hilang tension aku….

Assalamualaikum…

Hari2 ada je kan masalah yang di alami, kekadang x tertanggung masalah di buatnya, nak wat camana kan lumrah hidup kita cam tu, lau xda masalah x sah la kan??? tapi bila kita ada dalam keadaan tension atau nk marah orang, kita kena la cari sesuatu yang menghiburkan kan? baru la hilang sikit perasaan nk marah atau tension kita tuh,

bila aku tengok video ni, segala tension dan marah aku pun hilang, sebalik nya gelak terbahak2, sakit perut aku di buatnya…memang terbaik la idea diorang nih, yang lain aku x nak komen. yang penting hati aku terhibur dah cukup bagi aku…kalau korang nk tgk, tgk la ya…..

 

16 comments:

eszyamin said...

haha memang suka la dgn dorg ni pelawak antarabangsa sgt..aku siap donlod tau yg lagu raya dorg pakai tudung tu..sengal nak mam...mmg sesuai dijadikan bahan untuk mengelak ketensenan

Khairiz said...

eszyamin : kan, tgk banyak kali pun x puas, gelak je manjang, kan bagus kalau hati kita terhibur...hilang segala kekusutan yang ada :)

Rozuan Ismail said...

ada yg diorg nyanyi pakai tudung kan.haha

Khairiz said...

rozuan : yup ada

ZWAN SABRI said...

HAHA.. Lawaklah depa ni.. over pown ada jugak.. HAHA.. Erm yang baju merah tu feeling2 chantek... HAHA..

hyz said...

x sanggup nak tengok.

"aja2 fighting" said...

ahahaha..bahan ketawa aja and rummate time duduk hostel dulu..baju merah tu over feeling kot...tapi bes ar..huhu

Khairiz said...

Zwan : hahaha kan? terlebih sudah, tapi xpa wat org gelak

Khairiz said...

hyz : x sanggup atau suka?

Khairiz said...

aja : yup betul, gelak je mnjang kan?

"aja2 fighting" said...

yup3..betul3..huhu..

atikah said...

yup..benar2 ilang tension dengaq lagu nie (teringat pulak time2 raya..) xsabar nk raya...hihi

Khairiz said...

aja : x kesah video ni macamana yang penting dapat wat kita gelak dan happy je...pd yg x suka tu xpa, xyah la banyak bunyikan

Khairiz said...

atikah : yup...tu la pasal, x sabar nak tunggu raya nih hehe

"aja2 fighting" said...

betul3..lagipon video ni memang nak bg orang terhibur..diorang yang xsuka tu jeles..sebab diorang xmampu buat macam tu..huhu...=)

Awie Omar said...

tak boleh blah lak nengoknye hehehe