Pilihlah….

new-festival-shopping-centre-pattaya-large

Shopping Complex

Masjid-Ubudiah

Masjid

Soalannya, yang mana satu kah anda pilih di antara dua gambar di atas ini? jawapanya ada di tangan anda, sebab anda lah yang membuat keputusan kemana arah tuju hidup anda semua kan? dan soalan  kedua, yang mana paling ramai manusia terutamanya umat islam berkunjung? masjid kah? atau shopping complex?.

sama2 kita renungkan k, ini bukan aku tanya korang je, malah ak tanya pada diri aku sendiri.

6 comments:

Rozuan Ismail said...

bai wan tak leh pilih,waktu solat p lah masjid,waktu nak shopping, pl ah shopping.dalam shopping complex pon ada surau kan

Azham Vosovic said...

hehe..... betul2 kita manusia ada akal boleh berpikir...jom kita galakkan manusia berfikir hehehe

Khairiz said...

wan : yup betul tu, Alhamdulillah kalau tunai kan kwjpn masa di shoping mall...tp camna ngn sesetengah org lain???

Khairiz said...

Azham : yup betul tuh, setiap sesuatu perkara yng kita sampaikan ini adalah untuk berfikir, apa makna di sebaliknya....

Awie Omar said...

diri ini teramat kerdil bila membaca entri2 saudara

Khairiz said...

Awie : yup, memang kita insan kerdil disisi Allah swt