Salam Jumaat…

Assalamualaikum.

me

dah lama rasanya aku post entry x letak pic aku kan? syok sendiri la plak kan, whatever la, hari ni ak letak sekeping je gambar, x mau banyak2….owh lupa nak ucap selamat hari penghulu segala hari, hari ini, semoga kita semua ada dalam keadaan sihat walfiat hendaknya ya. kalau ada yang demam ke sakit ke, cepat2 la pergi jumpa doctor ya…ubat jangan lupa makan plak.

hari ni ramai sungguh orang mc ye, maklum lah hari jumaat kan, mesti x sabar nak balik kampung la tuh, tetiba lak kan hari ini demam, senang cakap nk ambil cuti awal sikit kan, xpa la ikut suka hati hangpa la kan, lau aku pun agak nya sama je kot, maklum la nk balik kampung sabtu ahad mana cukup, x sempat habis rindu kat keluarga dah nk pulang ke kota balik kan??? mana syok.

hari ini, boleh dikatakan hari busy aku lah, kerana setiap hari jumaat kena turun farmasi bawah untuk ambil stock ubat, lepas ambil ubat, kena la susun kat tempat nya dan key in issue in, itu lah kerja aku setiap hari jumaat, dan boleh dikatakan setiap hari jumaat aku akan terserempak dengan jenazah orang meninggal, nk wat camana store farmasi bawah tu bersebelah ngn bilik mayat, tu yang selalu nampak tuh…sebut bab mati ni takut la plak kan??

besok dan lusa cuti, no idea, belum terfikir lagi apa aktiviti untuk hujung minggu nih, tengok keadaan dulu la, bukan apa kat kl ni aku dah x tau lagi da nak p kemana lagi….x kan nak panjat bukit lagi kot…tapi terasa la plak nk p mandi kat hulu langat….nak2 lagi pergi ngn kawan2 dapat la mengeratkan lagi hubungan silaturahim kan, hujung minggu je boleh jumpa kawan2 yang bukan satu tempat keja, lau hari biasa susah la sikit….

Ok la aku pun x tau nak cakap apa lagi, cukup la disini dulu ya, apa2 pun selamat hari jumaat dan selamat berhujung minggu ya.

10 comments:

"aja2 fighting" said...

selamat bercuti!!!aja balik rumah hari ni!sebulan da xbalik uma...rindunyaaaaaa..huhu

Khairiz said...

aja : selamat juga ya, mesti best dapat jumpa family kan....

~ariFFin~ said...

chantek gigi..hahahha

Khairiz said...

ariffin : haha tq :)

~ariFFin~ said...

most welcome..

"aja2 fighting" said...

sangat3 best!!!ahaha..insya allah nanti khai pon akan dapat balik ke kampung halaman..

**baru lepas baca entri baru khai..=)

Khairiz said...

ariffin : terima kasih juga kerana sudi bertandang ke blog ni ya

Khairiz said...

aja : yup, insyaAllah...hehe thanks aja :)

Awie Omar said...

Farmasi kat Hopital mana?

Khairiz said...

Awie : UKMSC