Sate Kajang

Assalamualaikum


selamat petang semua, apa khabar? rasanya da lama da x update blog, maklum la bz sikit 2 3 hari nih, hope korang semua sihat walfiat la, terima kasih x dilupakan kepada korang semua yang sudi singgah dan follow my blog...:)

Semalam teringin nak makan cendol, tapi x kesampaian kerana x jumpa satu pun kedai yang jual cendol, bila time aku nak, amat la sakit hati, hehe, sabar je la, disebabkan cendol pulut x dapat, last2 aku p kajang makan sate..rasanya da lama da x makan sate kajang kan...

hampir 8 tahun dah aku x kesana, semalam baru berkesempatan kesana, apa yang boleh aku katakan memang banyak dah berubah...

hajat nak makan sate memang dah tercapai, tapi apa yang kurangnya, rasanya x sama cam dulu lagi...hampir sama aku makan sate kat kedai makan biasa je..tapi xpa la, dah makan dah pun,,so lepas ni xda la aku nk kesana lagi,.

tapi citarasa kita kan berbeza, x tau la lau orang lain rasa ok, tu x leh nak kata la kan, masing2 boleh rasa dan beza kan....

11 comments:

jejaka anggun said...

dah lama giler tak makan sate kajang... maybe nak pergilah sana skalik nanti.

Khairiz said...

jejaka : kena pg tuh....dah banyak berubah dah kat sana

ZWAN SABRI said...

tula pasai.. ritu pown ada try makan sate kat kajang.. tapi rasa macam sama je macam tempat lain.. tu yang heran tu sbb depa kat sate kajang lain drpd yg lain.. HUHU

ir yien 9897 said...

yerp sate kajang sekarang dh lebih lemak nyer... saya duk kajang pun selalu tak galakkan kawan1 saya mkn satey kajang :)

Khairiz said...

Zwan : yup, dulu ada la kelainan, tapi sekarang dah xda dah....original nya dah xda

Khairiz said...

ir yien : sy mana la tau, xda sapa yg gtau..dah 8 thn dah x kesana

DanieL AdiE said...

Pernah makan kat sane gak..

Biasa je...xde la special sgt...

Adylia Qarissa said...

sate kajang dah tak sedap mana pon..kalau beli kat gerai biasa lagi sedap rasanya :)

Khairiz said...

Adie : yup betul tuh..biasa2 je

Awie Omar said...

tibe tibe rasa nak balik kmpg belanja famili makan sate

Khairiz said...

awie : yup, sekali sekala kan?