Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog

 

Assalamualaikum…

Dalam mata x nak lelap nih aku blog walking la kat blog kawan2, bila ada masa ni la baru boleh aku berjalan2 ke blog kawan, dalam aku dok jalan2 aku terjumpa satu peraduan yang di anjurkan oleh Pengendali Blog, yang bertajuk seperti tajuk entry aku kat atas tu…

Peraduan ini dibuka dari 7/2/2012 sehingga 20/2/2012. so sempat la bagi aku n korang nak join kan? belum terlambat lagi….

kepada yang ingin join peraduan ni sila la klik pada banner di bawah nih, dan baca syarat2 yang di perlukan dengan betul ya……

dan juga boleh klik pada link ini : Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog

 

memandangkan hadiah nya yang menarik juga bagi aku, tu yang buat aku terpikat tuk join peraduan nih, kalau nak tau hadiah dia ? dah tentu la Hosting Percuma kan yang bernilai RM200, percuma selama 2 tahun, dan hadiah ini ditaja penuh oleh Malaysia Web Hosting.  Orang dah offer kita ambil je la kan, mana tau rezeki memihak pada kita, sapa sangka kan???

kalau la aku menang hosting percuma ni, akan aku upgrade kan lagi blog aku ini, agar nampak kemas dan menarik dan cara penulisan yang teratur, dan aku akan guna kan blog yang dah sedia ada, cuma just tukar domain je la, dan insyaAllah aku akan perkembangkan lagi dunia blogging aku ini, dan lebih usaha untuk meningkatkan mutu penulisan…

peraduan ini terbuka kepada semua blogger yang berminat, so boleh la korang join ya, x salah mencuba, menang atau kalah tu adat la kan, kalau boleh semua nak menang kan? tapi sekurangnya kita dah mencuba, dapat atau tidak terpulang la..

selamat mencuba dan insyaAllah semoga korang juga berjaya ya, sekali lagi aku nak ucap ribuan terima kasih kepada penganjur peraduan ini Pengendali Blog dan penaja hadiah Malaysia Web Hosting kerana telah memberi peluang kepada kita semua…..

12 comments:

"aja2 fighting" said...

wahhh...gudluck2...fighting2 ok!ahaha..

ZWAN SABRI said...

Wah! Good Luck weyh, kalau ada rezki, kompem hang menang punya.. :)

Khairiz said...

Aja ; thanks, insyaAllah if ada rezeki, just mencuba sahaha

Khairiz said...

Zwan ; thanks, insyaAllah lau ada rezeki la, mmm sekadar mencuba :)

yastro said...

Semoga berjaya...aku pun baru je join contest nih...

Anwar Suran said...

Nak join gak la huhu.. cuma hadiah space untuk hosting just 1GB jer.. kecik, tapi nak join gak huhu :)

Mak Usu said...

wah..mcm best je..hadiah pun ok.. gud luck k.. :))

Khairiz said...

yastro : semoga berjaya juga buat kamu

Khairiz said...

anwar : cuba la mana tau dapat...btw thanks

Khairiz said...

mak usu : thanks ya

Awie Omar said...

semoga berjaya

Khairiz said...

awie : thanks ya, insyaAllah