Tahniah :)

dsc_3017

Assalamualaikum

Disini aku nk ucap tahniah kat anak buah aku, yang dapat anugerah biasiswa dari yayasan proton di atas kejayaan yang cemerlang yang di perolehinya, aku nk tunjuk mana satu anak buah aku pun x nampak kecil sangat orang nya hehe….aku pun x tau sebenarnya, bila tengok berita tadi baru ku tahu….apa pun abg ucapkan tahniah lah tuk achik ya, teruskan usaha, belajar bersungguh2 semoga mencapai apa impian yang achik mahukan ya…dari kecil sampai la achik dewasa…achik selalu bagi keputusan yang membanggakan…Tahniah.

10 comments:

"aja2 fighting" said...

wahhhhh...tahniah2!susah kot nak dapat biasiswa dari penaja besar2 ni..aja mampu buat pinjaman PTPTN je ..ehehe...

***asyik muka aja je komen entry khai..hik3...=P

Awie Omar said...

Tahniah yang tidak terhingga pada mereka semua.

Rozuan Ismail said...

tahniah! gegurl ke boboy?

Awie Omar said...

Singgah ke sini sebentar. Nak jemput tengok entri ini.
http://awieomar.blogspot.com/2012/02/next-top-blogger-1-episod-6.html
terima kasih kerana bersama NTB1.

Khairiz said...

aja : tq :)

Khairiz said...

awie : tq :)

Khairiz said...

rozuan : tq :) gurl :)

Khairiz said...

Awie : tq sekali lagi, sudah pun sy singgah ke sana, thanks a lot

~ariFFin~ said...

wahhh..bes nye dapat biasiswa kan...

Khairiz said...

ariffin : yup dapat biasiswa,