Teringin la plak

 

 

tetiba lak terasa nak makan tomyam campur yang masak ala-ala thai tuh…kalau nk pergi siang2 hari memang x best, kena p malam juga…tapi lama lagi nak tunggu malam nih, member aku plak teringin mak makan kat TGI Jumaat dan Resepi Rahsia….best sangat ke makan kat sana, bukan aku x pernah makan, pernah la sekali dua, nk makan selalu x mampu la aku, aku ni bukan nya kaya sangat, mampu makan kat restoran biasa-biasa je hehehe….

Kat kedai tu juga aku rasa tom yam dia terbaik, sebab aku dah banyak kedai makan dah aku p cuba, tapi yang kat sana tu juga sedap hehe, aku nk sebut nama kedai x ingat la plak, yang aku tahu kat sentul timur, kedai makan kat tepi jalan, yang ada pondok2 kecil tuh, dulu selalu la aku pergi makan sana, tapi skrg da jarang dah nk ke sana, kemalasan punya pasal lah hehehe…

xpa malam ni pasti aku akan ke sana juga, hehe pada kawan aku kalau nak p makan kat TGI Jumaat tu, tunggu hari jumaat depan la ya, sebab hari ni hari ahad, TGI Jumaat tutup, resepi rahsia ni bahaya la lau nak makan, nama pun dah rahsia, apa bahan dia guna semuanya rahsia, dan biarla rahsia…itu mendatangkan bahaya itu hehehe…so kedai makan yang aku maksudkan itu juga yang buka hari ahad nih….

6 comments:

ZWAN SABRI said...

Sedap woo klau makan tomyam ngan nasi putih ngan telur dadar.. Perrrggghhhh! HAHA

Khairiz said...

zwan : yup memang la itu selalu gua makan hehehe..memang sedap menjilat jari la hehehe, kalah KFC

missSenget said...

dapat ke tak makan tomyam tu..??

Khairiz said...

missSenget : haha mesti la dapat

Awie Omar said...

Sememangnya boleh terangkat ni

Khairiz said...

yup memang terangkat habis