Sekitar Mentor 6

Assalamualaikum

Semalam dengan secara tidak sengaja terpergi ke MBSA tuk tengok persembahan pembukaan tirai mentor tuk musim yang ke 6.

Happening tu ada la sikit. biasa la baru openingkan? belum mula lagi bertanding. Kat sini apa yang aku nk kata, semuanya berbakat. semalam aku just dengar je dulu, bukan kata nk jadi juri tuk nilai depa semua nih, just nk bagi pendapat aku je.

Ke enam2 protege telah aku saksikan persembahan mereka, tapi yang dapat menawan hati aku, untuk meminati suara nya, adalah Protege Faizal tahir iaitu anas

dan Ana Syuhada
 anas dan ana yang boleh buat aku suka akan suara dan cara nyanyian nya...protege lain bukannya x bagus, bg aku semua nya bagus, cuma yang lain tu kena banyak belajar dan berusaha bersungguh-sungguh.bersaing la secara baik ye dik..semua ni baya adik aku je...Good Luck to all

4 comments:

ed shokolath said...

masuk bertanding.. popular la.. nnti dah abes.. suam2 kuku je.. klu yang laku.. insyallah... kluar kt tv..kalau yang suam2 jew... lama2 sonyap.. :)

Khairiz said...

reality di dunia fantasi

Pen Biru said...

aaa ah..betul..yg ni betul2 ada kualiti.yg paling gedik yg nama zatul tu, protege ogy..over gila,tu belum jd artis lagi.

Awie Omar said...

aku tak berkesempatan nak tengok kat TV