Berakhir sudah....

Assalamualaikum dan salam jumaat … sedikit rasa lega, kerana telah berakhirnya episod NTB1, sememang aku telah sangkakan yang aku x dapat nak teruskan hingga penghujungnya, di sebabkan masa x cukup untuk aku follow up. Aku terpaksa dahulukan apa yang patut, masing2 ada commitment masing2 kan?

Jutaan terima kasih kepada saudara penganjur segment yang berbentuk game nih, memang  seronok serta game seperti ini, sebelum ni aku boleh nk follow sebab banyak masa terluang, tapi start kebelakangan ni, memang x dapat den nk kejor…hehe xpa la mungkin xda rezeki untuk terus ke final, tempat ke 3 pun dah ok la…

Selepas nih, mungkin jarang dah kot, untuk aku sertai mana2 segment, kecuali kalau masa mengizinkan. Pepagi nih banyak kerja perlu disettelkan, so setakat ni je yang sempat aku coret kan….InsyaAllah jumpa di next entry J

No comments: