Bulan Rezeki

Assalamualaikum...rasa dah lama x update kan blog aku nih, hari ni aku nk curi masa jap nak update blog yang suam2 kuku nih,

Alhamdulillah segala nya berjalan dengan lancar, hari ni adalah hari lastday aku berada di UKMSC, dan hari ni juga aku mula keja di company yang baru. Alhamdulillah inilah dikatakan rezeki Allah.

Memang bulan ni adalah bulan rezeki aku, yang pertamanya aku dapat offer kerja baru, kedua jumaat lepas aku di anugerah kan pekerja cemerlang , dapat di saat akhir aku di Hospital ini, dan sabtu lepas Bos belanja makan di Penang Village Alamanda, siapa sangka kan? ini semua Allah yang tentukan, aku mampu bersyukur kehadrat nya...

so sekarang ni aku dah mula  balik kehidupan yang baru, Alhamdulillah satu peningkatan yang baik...

8 comments:

ZWAN SABRI said...

tumpang gembira bila baca entry ni... congrats n good luck! :)

aja2 fighting said...

wahhh...tahniah3...lepas ni belanja kami lak tau..=P...gudluck khai...=)

Nur Liyana Chew said...

wah abg...bestnya !!! tahniah abg ! :)

Prettywrite said...

tahniah..syukur alhamdulillah semoga sentiasa dimurahkan rezeki..:)

Khairiz said...

ZWAN : terima kasih...InsyaALLAH :)

Khairiz said...

aja2Fighting : insyaAllah hajar, thanks ya :)

Khairiz said...

liyana : thanks adik abg :)

Khairiz said...

prettywrite : thanks, hope like that, InsyaAllah