masih di beri peluang

Assalamualaikum.

Selamat petang kepada semua, apa yang aku ingin katakan disini adalah esok aku ada interview bagi position PHP Programmer, bila dapat call tadi, memang rasa excited coz, memang lama dah aku mencari kerja ni, dah berpuluh2 company dah aku apply, tapi dalam x sangka, ada gak yang tersangkut untuk di interview.

perasaan nervous tu pun ada juga, disebabkan dah hampir 2 tahun dah aku tinggal bidang nih, tetiba nak masuk balik bidang ni, walaupun ini adalah bidang aku yang sebenarnya, tapi walauapapun, aku tetap percaya pada diri sendiri, aku akn cuba buat yang terbaik, insyaAllah Allah akan membantu ku…

Yang buat aku berminat sangat nk bekerja di company tersebut, adalah GAJI yang ditawarkan….hehe berapa tuh x perlu la aku bagitau..apa pun aku akan cuba sebaik yang mungkin insyaAllah.

8 comments:

noorniey Azman said...

congrat and good luck xD

aja2 fighting said...

tahniah3!fighting2!!!=)

Khairiz said...

noorniey : thank you, hope dapat la keja tuh :)

Khairiz said...

aja : thanks ya:)

khaizarien said...

alhamdulillah. bukan senang nk dpt keje skang. lebih2 lgi ape yg kite nk. rezeki tu. buat yg terbaik ;)

RazFiRa said...

yea! semoga berjaya!

Khairiz said...

khaizarien : yup betul, disebabkan sukar utk dapatkan kerja, tu yang sabar n terus bersabar..tapi kesabaran itu telah pun terbalas..apa2pun thanks

Khairiz said...

rAzfira : thanks