Selamat Datang April...

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada kalian semua, mudah-mudahan sihat walfiat. Kita baru sahaja melepaskan pergi nya bulan mac, dan kita sambut baik kedatangan April pula, banyak kenangan yang telah kita tinggalkan di bulan Mac, dan cuba bina kembali kenangan yang baru di bulan April ini.

Sebelum aku meneruskan lagi coretan aku ini, aku nk berterima kasih kepada saudari Hajar Hamid, yang mana sudi join segment aku yang x seberapa tuh, aku ingatkan xda orang yang nak join, rupa2 nya ada yang join, walaupun sorang pun kira ok la kan? pada xda langsung, hakikat nya aku memang x kesah sama ada nk join or tak segment, tuh, aku buat tu pun suka2 sahaja. sekali lagi terima kasih kpd saudari hajar hamid ya.

Pantas sungguhkan masa berlalu, tut..tut..kita dah pun masuk bulan baru, dan bulan ini ada yang melangkah ke tahun yang baru, ada yang baru melihat dunia dan ada yang pergi meninggal kan kita buat selama-lamanya, itu lah lumrah kehidupan kita sebagai hamba Allah ini.

Rasanya semalam baru aku sambut kedatangan tahun baru, tetapi hakikat nya dah 3 bulan berlalu, dalam 3 bulan di tahun baru ni, ada yang azam mereka janjikan di awal tahun tempoh hari terlaksana? ataupun belum sampai lagi? ataupun kata-kata kosong sahaja, maklum la, awal tahun tgk org wish azam baru, kita pun ikut sekali kan? x nak ketinggalan katakan, azam tahun lepas pun lom lg tercapai,ni plak azam tahun nih...aku harap korang x sama cam aku maksud kan tu la ya...korang semua aku percaya akan usaha gak demi nk capai cita2 masing2 kan....

apa pun aku harap korang semua berjaya la ya, sambil usaha sambil la berdoa pada Tuhan, sambil dekatkan diri dengan Allah, insyaAllah tercapai la cita2 korang tu ya...

ampun dan maaf aku pinta, semperna bulan baru nih, harap tiada apa2 kesilapan yang akan aku lakukan di bulan baru ini, tetapi siapa la kita kan? manusia x akan terlepas dari melakukan kesilapan, tetapi cuba usahakan utk yang terbaik...Assalamualaikum.

3 comments:

aja2 fighting said...

welcome3..=)
yup selamat datang april..selamat datang cuti sem..ahaha...aja xde azam tahun ni..sebab xpenah nak lepas pon azam tu..ahaha...

Anonymous said...

insyaallah.....segala apa yg kita pinta akan dprmudahkn dgn izin allah,bnyakkan bristiqamah dan brdoa pd allah,

Awie Omar said...

Saya nak minta maaf sebab tak sempat nak sertai segmen itu kerana sibuk dengan urusan kerja dan peribadi. Minta maaf ye Khairiz.