Selamat Pagi :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera, apa khabar, lama dah rasa nya blog ni terbiar sepi tanpa dikemaskini...

Pejam celik..pejam celik, hari ni dah penghujung bulan bagi bulan April di tahun 2012 ini, begitu pantas masa berlalu..hinggakan x terasa ia nya berlalu pergi...

Dalam masa satu bulan nih, banyak kenangan manis dan pahit yang telah aku lalui...sehingga hari ini aku masih lg ingat aku kerja di tempat yang lama, seriously aku suka akan kerja lama aku, macam sedih aku nk tinggal kan semua ini, tp aku percaya lumrah hidup kita ni biasa la, ada masa kita happy ada masa kita sedih...

So apa aku harapkan pada hari mendatang ni agar lebih baik dari yang sebelum...sebelum terlupa, selamat hari pekerja kepada seluruh pekerja yg ada di malaysia ini, berikan perkhidmatan yg cemerlang kpd setiap company yang anda kerja, jadi lah pekerja yg berdedikasi dan tulus dlm mlksanakan tugas masing2 ...assalamualaikum

5 comments:

aja2 fighting said...

selamat hari pekerja!aja keje full esok...sob3....huhu

eszyamin said...

selamat bercuti...cuti ke? hehehe

Khairiz said...

aja : alaihai, org cuti la besok...tp xpa, nak wat camana kan, dah kena kerja, demi mencari rezeki,,,

Khairiz said...

eszyamin : thanks, yup besok cuti hehe

Nur Liyana Chew said...

selamat hari pekerja utk abg :)