Bulan Nikah Kahwin

Assalamualaikum....eh2 dah masuk bulan may dah, jap je kan? Bila masuk je bulan may ni, so jadual hari minggu padat denga. Majlis kenduri kahwin kawan2, adoi pening kepala den, sebab diorang kahwin bukan satu tempat, banyak la negeri yang aku lawati nanti...

Apa2 pun aku ucapkan tahniah kepada sahabat handal aku yang bakal berkahwin nanti, jodoh korang masing2 da sampai, aku je yang belum lagi..hehe

Tapi tengok pada keadaan la, yang mana sempat aku akn pergi la, lau x sempat tu minta maaf banyak2 k :)

3 comments:

RazFiRa said...

bila lagi anda? :) #justask

aja2 fighting said...

bhahaha..memang xley nak tanya khai lagi bila nak kawin...xpela..doakan kebahagian orang..insya allah kita juga akan bahagia..=)

[PCL] said...

salam , pcl singgah sini...