Pindah lagi...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Seriously, bulan nih aku rasa bulan yang penuh dengan masalah dan dugaan...lepas satu, satu masalah timbul, tapi apa boleh buat, sabar dan tabah menghadapi dugaan ini...

Sekarang ni nk dapatkn umh bukan senang di kl nih, sah kan rumah, bilik pun susah, macam goreng pisang panas lak, jap je iklan dah ada orang ambil...

Kenapa aku nk pindah umah? Sebab ak dah x tahan dok serumah ngn housemate yg tidak sehaluan, masing2 nk ikut kpla masing2, x nk bawa berbincang elok2, tp ini semua adat lah dok bujang...so ni nk cari rumah sendiri lak, t xda la nk pening2 pasal isu rumah nih....

Ak x nk buruk kan sape2 disini, so jalan penyelesaian nya pindah la lagi senang, x payah nk tension2 dan x yah nk pening2...

Balik kerja kita nk rehat di rumah kan? Kalu blk umh jiwa rasa serabut otak rasa x tenang, camana nk rest kan, dah la penat2 blk kerja dan blk umh nk kena pk benda remeh temeh nih...buang masa je...so x perlu nk besar kan kes, bg aku yg dah lbh umur nih, mengalah lah lau bergaduh pun bukan dapat faedah pun kan? Huhu...

Sorry la terluah perasaan la plak....

2 comments:

Nur Liyana Chew said...

sabar abg :)

wahid wida said...

kawin la, mna tau dpt selesaikn mslh dr pindah2 ni, hehehe