Alhamdulillah rezeki bulan Ramadhan

Assalamualaikum, selamat berpuasa semua.

Apa khabar korang semua? sihat? lama dah x bertanya khabar kan? harap2 korang semua sihat walfiat hendak nya k. Camana persiapan raya? semua dah selesai ke? terlebih dahulu aku ingin ucapkan selamat hari raya aidil fitri kepada korang semua ya, memandangkan lg seminggu lg kita berpuasa kan? jadi yang mana pulang ke kampung halaman tu, harap2 berhati-hati lah di jalan raya ya, ingat ya kita balik kampung nk meraikan hari yang mulia dan hari yang bahagia k, xpa la x bawa keta laju2 pun, janji selamat sampai ke destinasi yang dituju k.

Panjang lak intro kali ni ya….hehehe sebelum tu ingin maklum kan hari ahad ni 12hb aku akan balik kampung, tahun ni Alhamdulillah dapat cuti panjang, so x nk lepaskan peluang tuk cuti lama di kampung bersama keluarga tersayang hehe…

hari ni aku nak kongsikan satu maklumat dengan korang ya, seperti entry aku sebelum ini yang aku post tentang peluang kerja di rumah tu, Alhamdulillah menjadi juga, hasil berkat dan sabar serta yakin pada diri sendiri, pada mulanya aku tidak yakin dengan iklan2 di internet ni, maklum lah banyak kes2 yang kita dengar sebelum ini kan? sebenarnya bukan tipu, semua nya betul, cuma cara dia je yang berbeza, kebanyakkan nya berkonsepkan MLM, korang tau kan apa maksud MLM tu kan? sebagai contoh infinity dowline yang mana yuran dia RM 100, bila dah masuk tugas kita lak kena cari orang masuk bawah kita kan?

tapi apa yang aku ingin kongsikan ni, bukan sama cam infinity downline, ini adalah kerja yang betul di mana kita boleh laksanakan di mana2 saja yang kita suka dan di waktu mana yang kita ingin kan, ia sama cam kerja di office, cuma yang beza nya ini di buat di rumah atau di mana2 tempat la. kerja yang aku maksud kan ini adalah kerja sebagai Data entry, writing n translating, web developer, web designer dan pelbagai lagi la bidang kerja yang ditawarkan, semua kerja nih di offer oleh syarikat international. Dan bila dah daftar dengan Jobdirumah.com , dia akan bagi tip2 dan panduan macamana kita nak dapat kan kerja tersebut.

Mungkin korang x faham apa yang aku maksudkan ini, korang boleh lah baca di Jobdirumah ini terlebih dahulu dan cuba faham kan k. Mungkin kurang pasti, dan mungkin kurang percaya kepada ini semua..betul x? sama la cam aku, pada mula nya aku cam x percaya, sebelum aku join benda nih, aku pk 3 4 kali juga sebelum aku register, tapi atas niat nk mencuba dan yakin pada diri, aku register di bawah program ini, Allhamdulillah lah, minggu pertama aku join dah dapat habuan nya, dia akan bayar kita bila kita sudah siapkan tugasan nya.

Sapa sangka kan rezeki bulan ramadhan ni murah, hasil berkat dan kesabaran aku akhirnya terbalas juga. aku tidak memaksa korang utk join nih, cuma nak kongsikan bersama je. terpulang pada korang la. peluang ini khas tuk orang yang betul2 ingin kan kerja sampingan dan duit sampingan. kalau setakat nk mencuba sahaja..nanti korang akan kata kerja ni tipu lak.

sekiranya kerjanya ini memberikan hasil yang lumayan, insyaAllah aku akan tumpukan pada kerja ini, lagi pun best wat kerja kat rumah je dan waktu kerja lak kita yang tetap sendiri…..

antara syarat2 utk sertai kerja dirumah ini, korang boleh tgk di entry aku yg sebelum ini ok…atau pun terus ke laman web nya k…. PELUANG KERJA DI RUMAH

safe_image

sebelum aku akhiri…ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap ya….

6 comments:

Oshin said...

oshin baru nak mencuba...kalau berhasil insyaAllah boleh la buat duit sampingan untuk bayar duit kete kalau berhenti keje ni hahaha insyaAllah

emieysandra said...

job ape ni? ehehe.boleh caye k.
ade rezeki tu, ank spupu ni kne g tntut duit raya la. hehe

Myideakini [dot] com said...

Salam Aidilfitri..

dah follow sini...Jom join segmen MYideakini ye.. :-)..Cukupkan 100 orang bloggers

www.myideakini.com

jobdirumah said...

tahniah! semoga terus berjaya dengan jobdirumah. jobdirumah adalah kerja sambilan di rumah sebenar

dye ziela said...

salam..sy dah rgstr..p x fhm lor nak uat benda ni cam ner. leh share x?

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/